Sega Dreamcast + tilbehør

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jess, jeg har dessverre gått litt lei av min Sega Dreamcast, og har ikke brukt den på ... tja, lenge. Kunne trengt litt pengs, så jeg vurderer å selge. Merk vurderer. Det er ikke vits å komme med "500 kroner og en cola", for jeg selger kun dersom prisen er akseptabel.

Okei, selve stæsjet:

Hardware / tilbehør:
- Sega Dreamcast-konsoll med en original kontroll og scart-kabel (PAL).
Dessverre ble jeg litt snytt da jeg kjøpte konsollen, og fikk ikke med strømkabelen. Denne må derfor skaffes på egenhånd, eller man kan bruke PS2s strømkabel (kanskje GC-kabelen óg, men ikke sikker). Konsollen er i strålende stand sånn ellers. Emballasjen medfølger ikke, men konsollen er i perfekt, fungerende stand.
- VMU (minnekort, Visual Memory Unit).
De tøffe minnekortene med skjerm og litt mini-spill, om jeg ikke tar feil.
- Uåpnet Vibration Pack.
Jepp, navnet sier vel sitt. Man setter pakken i kontrollen, og kontrollen rister. Litt tøft, sånn egentlig.
- PS2-kontroll-konvertor
En konvertor som gjør at man kan bruke PS2-kontroller på Dreamcast. Har plass til 1 kontroll, men denne er ikke testet av meg personlig, så jeg gir ingen garanti på perfekt spillopplevelse.

Spill:
- 2x Shenmue
Jepp, to utgaver av Shenmue. Begge utgavene er PAL, og er komplette med alle fire discene, boksen, manualene, brosjyrene osv. Den ene utgaven er så og si mint, boksen er kun bittelitt slitt i kantene. Dette er utrolig lite. Den andre utgaven er litt mer slitt på boksen, særlig i kantene (dette er ikke alvorlig, men den er noe mer slitt enn den andre.), og ett eller to av coverne er litt løse. Ellers er det helt fint. Alle discene og manualene er strøkne.
- Alone in the Dark
PAL. Komplett (2 discer og manual) i fin stand.
- Tomb Raider: The Last Revelation
PAL. Løst cover, komplett.
- Resident Evil: Code Veronica
PAL, komplett (2 discer, manual).
- Power Stone
PAL, komplett.
- Plasma Sword: Nightmare of Bilstein
PAL, komplett.
- Planet Ring
Spillet er PAL, men er i NTSC-cover. Komplett.
- Star Wars - Episode I: Jedi Power Battles
NTSC, komplett.
- Ready 2 Rumble Boxing: Round 2
NTSC, komplett.
- Phantasy Star Online
NTSC, komplett (manual, disc og Sonic Adventure 2-demo).
- Sonic Adventure
Spillet er PAL, men ligger i NTSC-J-cover.
- Grandia II
NTSC. Discen, manualen og coveret er i fin stand, men boksen mangler soundtracket som egentlig skulle være med.
- Sonic Birthday Pack.
En boks utgitt i forbindelse med Sonics 10 års-jubileum. Boksen er japansk, og Sonic Adventure 2 som følger med er derfor på japansk. Tekst og vokal er på engelsk, riktignok.
Hva følger med i boksen:
- Spesial-mynt, med bilde av Sonic og greier.
- Lite hefte med oversikt over Sonic-utgivelser.
- CD med musikk fra spillene.
- Japansk utgave av Sonic Adventure 2 - uåpnet, fortsatt forseglet. Spillet er på engelsk, tross japansk utgave.
- Ellers fin boks og utbrett. Bilder finner du nok på Google.

Jeg tror jeg har fått med meg alt nå. Det medfølger også en boot-disc for å spille NTSC-spillene.
Alt er i fin stand, dersom ikke annet er beskrevet, og alt fungerer.

Jeg er kun ute etter seriøse tilbud, og jeg vil heller ikke selge for småtteri, for dette er en heidundrende pakke. Merk også at jeg vurderer salget, alt avhenger av interessen og tilbudene.

(Dere må beklage mye rot og dårlig forklaring, men klokka er 00:45, og jeg stod opp tiiiidlig. :flau:)
 
#3
Egentlig vet jeg ikke hva Dreamcast går for for tiden, og ikke vet jeg heller noe særlig om hva spillene er verdt nå for tiden.
Jeg kan si at jeg ikke selger for en pris under 1000. Vet ikke helt om dette er dyrt eller billig i forhold til verdien, men for under 1000 føler jeg at det ikke er noen vits i å kvitte meg med denne geniale maskinen.
 
#4
Jeg er veldig interresert, men jeg har ikke penger. <_<
Kanskje når jeg begynner å få stipend...?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.