Seksjon for XBOX

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hadde det ikke vært ok med en egen seksjon for Xbox?

Blir fort så mye rot med spill info når det er pc spill og Xbox spill hulter til bulter liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Urk... ikke enda en post med "æææ jeg vil ha separate seksjoner for alle konsollene"-mas...
Dette har blitt tatt opp ørten ganger før...
 
#3
Hvis det skulle vært tilfelle, måtte det jo også kommet seksjoner for PS2, GC og evt. Håndholdt og Retro..

Noe forumsjefene har sagt det ikke blir nå..
:shifty:
 
#6
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@16.04.2004, 17.38
Hadde det ikke vært ok med en egen seksjon for Xbox?

Blir fort så mye rot med spill info når det er pc spill og Xbox spill hulter til bulter liksom.
Hah! Drøm søtt!

Hvis det først skal bli en egen avdelign for Xbox skal det fanden meg være egen avdeling for GC, PS2, PC, Multiplayer, og Håndholdt. Og av alle disse er Xbox den minst viktige uansett.

Selvom jeg var småskeptisk til oppdelinga i starten, synes jeg den er overraskende bra.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Alice+16.04.2004, 18.08-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@16.04.2004, 17.38
Hadde det ikke vært ok med en egen seksjon for Xbox?

Blir fort så mye rot med spill info når det er pc spill og Xbox spill hulter til bulter liksom.
Hah! Drøm søtt!

Hvis det først skal bli en egen avdelign for Xbox skal det fanden meg være egen avdeling for GC, PS2, PC, Multiplayer, og Håndholdt. Og av alle disse er Xbox den minst viktige uansett.

Selvom jeg var småskeptisk til oppdelinga i starten, synes jeg den er overraskende bra. [/b]
Jeg bare klarte ikke å la vær å svare på denne her.

Altså å si at Xbox er den minst viktigste?

PS2 har gammel grafikk som jeg nå sammenligner med PSONE, treg laste tid og ikke Dolby i spill. ( ikke engang gidd å nevt di 5 spilla som har THX )

Gamecube har bra grafikk men det er kanskje kun 5 spill som er verdt å ha om en ikke like Pokemon eller hva det kalles.

osv osv osv....

Xbox er den kraftigste av alle konsoller. Det er en grund til at Half Life 2 ikke kommer på PS2 og GC....

Den har Dolby ingame, noe som er konge rått.

Den har Xbox Live! Det er ikke noe så morro som å spille Rainbow Six å snakke taktik...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.