Selger Amiga-spill

Har en del Amiga-spill til overs. Alle spillene er i stor eske, komplette og i veldig god stand.

- Battle Isle '93
- Board Genius
- Campaign
- Desert Strike: Return to the Golf
- Dune II: Battle for Arrakis
- Micro Machines
- Pinball Dreams
- PGA Tour Golf
- Robocop 3
- Second Innings (Graham Gooch)
- Sensible World of Soccer
- Space Crusade: The Voyage Beyond
- Syndicate
- The Settlers
- Transwrite
- Zool

Bare spør hvis det er interesse, så skal jeg beskrive tilstanden enda bedre, samt eventuelt publisere noen bilder.

I feel you, Lodin

Hva skal du ha for hele pakka? Ser det er en del jeg ikke har her. Space Crusade blant annet, som er et brilliant spill.

Transwrite er da ikke et spill, eller?

Transwrite er egentlig ikke et spill, nei. Det er en såkalt "High Performance Word Processor". :p

Men nå er Zool, Micro Machines og Pinball Dreams holdt av ut august. Men for alle andre spillene, så kan du vel få det for rundt en tusenlapp inkludert porto? Jeg har også en del andre mindre Amiga-spill som ikke er komplette, noen er i mindre esker osv. Kan også slenge dem med hvis du skulle være interessert. Er spill som North & South, Alien Breed, Paradroid 90, Laser Squad, Speedball 2, Midwinter 2, The Chaos Engine og World Class Leader Board.

Hvis ikke det forsvinner i løpet av en ukes tid så kan jeg muligens ta det, men finner du en kjøper før den tid så skal jeg ikke stå i veien. Ikke noe vits å holde av.