[Til salgs] Selger diverse spilleting til diverse spilleplattformer

#1
Jeg har ryddet i boden, og har dette til salgs. Bare kom med bud på tingene du er interessert i. Lager gjerne pakkeavtaler. Ønsker du bilder for å sjekke tilstanden til noen av spillene er det bare å si ifra. Alle spillene er brukt utenom Final Fantasy IX, og noen har slitasje/sprekk i coveret.

Vurderer gjerne bytting om du har noe til PS4 å bytte mot.

Playstation 1:
The Adventures of Alundra (PAL)
Grandia (PAL)
Xenogears (NTSC)
Final Fantasy VI (PAL)
Final Fantasy VIII (NTSC, Greatest hits)
Final Fantasy IX (NTSC, Greatest hits, fortsatt i plast)
Final Fantasy Chronicles (NTSC, Final Fantasy IV og Chrono Trigger)
Chrono Cross (NTSC)

Gamecube:
Freeloader - (2 stk.)
The Legend of Zelda Collector's Edition Promotional Disc (PAL, Zelda 1, 2, Ocarina of Time og Majora's Mask)
Metroid Prime 2 - Echoes (PAL)
Starfox Adventures (PAL, Player's Choice)

SNES:
Chrono Trigger (Kun kassett, NTSC)
Lagoon (PAL, kun kassett i utleieboks)

Nintendo 64:
Mission: Impossible (PAL)
The Legend of Zelda - Ocarina of Time (PAL)

Gameboy Advance (kun kassetter):
Final Fantasy I-II
The Lord of the Rings - Two Towers
The Lord of the Rings - The Third Age
Tom Clancy's Rogue Spear
Lucky Luke - Wanted!

Konsoller (ingen komplette):
Gamecube - Sort med én sort og én lilla kontroller, begge originale. Mangler strømadapter og skjermkabel.

SNES Jr. - Sonefri med to originale kontroller. Mangler strømforsyning og skjermkabel. Denne er amerikansk, og trenger 110V-adapter.

Nintendo 64 - Med strømkabel og én original kontroller. Mangler skjermkabel.

Jeg har én SCART-kabel som lå sammen med disse, og som passer i alle konsollene. Siden jeg kun har strømkabel til N64en fikk jeg kun testet den der, og fikk lyd men ikke bilde. Skulle du være interessert og mot formodning ha strømkabel til SNESen eller Gamecuben kan vi teste skjermkabelen på konsollen du er interessert i. Virker den får du selvsagt med skjermkabelen også.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Baten Kaitos, det har jeg innmari løst på. Noen formening om pris?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Gira på Xenogears, dog ikke peiling på hva det ligger på prismessig
 
#4
Jeg ønsker meg en freeloader, men hva går der for, egentlig? Det kan også hende jeg er interessert i Chrono Trigger. Men jeg må konsultere lommeboka først.
 
#5
Yeti:
Sjelden jeg har hatt det så moro med kort :) eBay forteller meg at min formening om pris ligger på 150-lappen. Men jeg ser det har gått litt fort i svingene, jeg trodde det var PAL, men dette er altså NTSC. Har du Freeloader? Hvis ikke kan du få båda for 200.

Shinra:
Igjen ifølge eBay - tenker meg 250. Dette er også NTSC-utgaven.

Oblivione:
Freeloader alene - 100,-.
Chrono Trigger - 750 (så skal du få med Freeloaderen på kjøpet).

Sånn til info har jeg kommet frem til prisene ved å søke completed listings på eBay, kun auksjoner, og lagt meg omtrent midt på der.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
NTSC funker ei på min PS3, så må melde avbud
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
MEN; Hva slags pris tenker du på Twin Snakes?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Yeti:
Sjelden jeg har hatt det så moro med kort :) eBay forteller meg at min formening om pris ligger på 150-lappen. Men jeg ser det har gått litt fort i svingene, jeg trodde det var PAL, men dette er altså NTSC. Har du Freeloader? Hvis ikke kan du få båda for 200.
Jeg har en Freeloader, så det funker gull (mistenkte at det var NTSC, serru). 200 inklusive frakt, men uten Freeloader?
 
#14
Jeg har dessverre ingen konsoller til å spille noe du har på finn. Når det er sagt er bytting mot PS4-spill interessant :) Ellers tenker jeg 200 inkl porto for begge, høres det greit ut?
 
#15
Så absolutt! Har berre Watch Dogs fysisk på ps4, usikker på om det er interessert for deg. Har du cover til spela, forresten? Vil ha dei på display i hylla. :)
 
#16
Ah, dessverre ikke så interessert i det er jeg redd :)
Dette er dessverre bare kassettene, det burde stått i posten. Men du kan få med stilige støvcover i 100% plast til hver av dem!