Selger eller bytter bort en Nintendo 64 med spill!

Dette får du:
- 1 stk. Nintendo 64 (med nødvendige ledninger)
- 1 stk. kontroller

Spillene er:
Super Smash Bros
F-1 World Grand Prix

Maskinen er testet idag og alt fungerer som det skal!

Dette selges for 400Kr, ferdig pruta!

Jeg kan også være interessert i å bytte bort Nintendoen, er da med interessert i en Gameboy Advance konsoll med spill (?), samt GameCube spill...

Kjøper betaler porto, hvis vi da ikke bytter :)

Jeg ser helst at folk som ikke er interessert i noe av det jeg har å tilby driter i å poste i dette emne, blir bare rot med tåpelige innlegg...

Send meg gjerne mail: chrand@broadpark.no

- DropOut

Jeg har en GBA (ikke SP) og et spill jeg gjerne vil bli kvitt.
Spillet heter Duel Masters: Sempai Legends, er en limited edition (det følger med 5 promokort, pluss at du kan få med 10 andre som jeg har).
Spillet er med andre ord et kortspill, veldig likt Yu-Gi-Oh og Magic.

Jeg har kun lyst på Super Smash, dog. Så hvis du er interessert, så kan jeg bytte hvis du legger inn et lite mellomlegg.

Opprinnelig skrevet av Freezar@10.08.2005, 15.39
Jeg har kun lyst på Super Smash, dog. Så hvis du er interessert, så kan jeg bytte hvis du legger inn et lite mellomlegg.
249839​
Utdyp hva et "lite mellomlegg" er i valuta!

- DropOut

Jeg vet ikke helt hva det skulle være. Glemte å nevne at du får med en lader til GBA. GBA-en har heller ingen manual/cover, men det har selve spillet.

Hva med 200kr i mellomlegg hvis spillet (super smash) ikke har cover/manual, og 100kr i mellomlegg hvis det har cover/manual?
Jeg betaler porto for det jeg sender og du for det du sender.

Opprinnelig skrevet av Freezar@10.08.2005, 19.00
Jeg vet ikke helt hva det skulle være. Glemte å nevne at du får med en lader til GBA. GBA-en har heller ingen manual/cover, men det har selve spillet.

Hva med 200kr i mellomlegg hvis spillet (super smash) ikke har cover/manual, og 100kr i mellomlegg hvis det har cover/manual?
Jeg betaler porto for det jeg sender og du for det du sender.
249913​
Hmm, jeg vil gjerne vente å se litt før jeg bestemmer meg, kvitter jeg meg med Super Smash Bros så blir jeg vel aldri kvitt Nintendoen...

- DropOut