Selger FFVII orginalt

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
#1
Jeg har ffvii originalt, ikke forsegla, men originalt!
Selger det for 800 spenn! ikke et øre mindre!
Det gikk forsegla for over 3000 på internett
 
C

Crizpy

Gjest
#3
Mulig det, men hvis noen er interesserte er det prisen.
For å si det sånn, jeg gidder ikke å selge det for mindre. Da beholder jeg det selv..egentlig det jeg hadde tenkt til, men er litt short on cash nå
 
#4
Jeg har et orginalt selv så jeg er ikke intressert, jeg kommer bare med ett godt råd. IKKE SELG DET! Du kommer til å grine deg i søvn hver natt resten av livet.


:eek:fftopic:
 
#5
WOOOOOOOOT???

800 spenn.
Erru gæærn?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Ikke ulogisk å selge det for 800, men da bør det være i veldig god stand. Uansett så burde du beholde det selv. Det blir verdt mye mer, og det blir bare vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Du finner helt sikkert noe annet å selge, om du absolutt trenger penga.

Selv har ikke jeg noe originalt, men jeg kjøper et forsegla et med tiden. Penger bryr meg ikke. Nei, jeg er ikke rik, men det er snakk om FF-samleobjekt, og da spiller det ingen rolle.
 
#8
:eek:fftopic: Kan du legge ut den universalfilguiden din garland, å hvor langt har du kommet i den. :eek:fftopic:


Å du crizpy hør på GarlandG å spar på spille ditt.
 
#9
800? Syk eller gutt?

Skulle gjerne kjøpt det, men man kan få det for en mye billigere pris andre steder der det til og med kanskje er platinum.
 
#10
Hele poenget er at platinum ikke er like verdifullt. Platinum regnes ikke som orginalt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#11
Men da er det ikke rart om det koster mindre. Platinum er ikke verdt en dritt. Men det er greit å ha platinum bare for å spille det. Jeg har det. Blir litt annerledes med samleobjekter. Får jeg tak i et originalt FFVII, kommer jeg ikke til å spille det.

soppe: guiden skal være lagt ut. Lager et emne om det når jeg finner den igjen. Er ferdig med disc 1, og har ikke gjort noe mer siden sist. Regner med at jeg fortsetter etter påsken.
 
#13
Er FFVII så mye verdt i originalt da? Har original release, + original amerikansk release. Trodde ikke de hadde så høy samleverdi som SNES spillene, PSone spill har jo blitt overprodusert til de grader. Hvis det er så verdifullt så får jeg vel kjøpe meg et platinum eksemplar hvis jeg skal spille det igjen...
 
#14
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@31.03.2004, 13.12
Er FFVII så mye verdt i originalt da? Har original release, + original amerikansk release. Trodde ikke de hadde så høy samleverdi som SNES spillene, PSone spill har jo blitt overprodusert til de grader. Hvis det er så verdifullt så får jeg vel kjøpe meg et platinum eksemplar hvis jeg skal spille det igjen...
Ja ja, men nå synes iallefall jeg og mange andre at FF VII er et MYE kjekkere spill en de gamle NES spilla.
 
#15
Hvis du ikke skjønte det så siktet jeg ikke til kvaliteten men verdien. Sånn økonomisk lizzom.

hmm...
 
C

Crizpy

Gjest
#16
Soppe: uten manualen, blir det ganske verdiløst...hvor mye vil du gi a?
Tenke på det...

Og Alice: tenk deg om før du poster B)
 
C

Crizpy

Gjest
#20
200 spenn så kaller vi det en deal....jeg vil innerst inne ha det. 200 er prisen. take it or leave it
 
Status
Stengt for ytterligere svar.