Selges/byttes: div amerikanske PS1 Square-Enix spill

#1
Selges/byttes: div PS1 Square-Enix spill

Xenogears (NTSC-U/C) - greatest hits, mangler manual men ellers i topp stand.
Final Fantasy Origins (PAL) - som nytt

Ikke spør hva jeg vil ha, men gi bud - så lenge det ikke gjelder bytte. Husk at enkelte av disse er relativt sjeldne her til lands, så verdien blir en del høyere enn et gjennomsnittlig PS1 spill.

Jeg kan bytte til meg PSP og PS3 spill.

La til et ekstra spill.
 
#6
hvis du har en modda maskin Agentmc må den har ett chip, final fantasy kan detecte chippen.
sikkert ingen problem mere men det var det før
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Final Fantasy Tactics... Det har jeg lyst på. Noen peiling på om det er problematisk å få spilt det på PS3?

Uansett, jeg byr 150 kroner pluss porto for Final Fantasy Tactics. Ta kontakt hvis det er interessant. Ta kontakt hvis det ikke er interessant også, så får vi se om vi kan gjøre noe med det. :)
 
#8
Sjansen for at du ikke får spilt den av på ps3 er vel ganske minimal. Jeg har godt over hundre ps og ps2 spill og alle kjører på maskina. Noen kjørte ikke i starten, men oppdateringer ordna ned. Snodig at du ikke skulle vite dette. Var det kanskje noe annet du lurte på?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Sjansen for at du ikke får spilt den av på ps3 er vel ganske minimal. Jeg har godt over hundre ps og ps2 spill og alle kjører på maskina. Noen kjørte ikke i starten, men oppdateringer ordna ned. Snodig at du ikke skulle vite dette.
#1: Du svarte ikke på spørsmålet du heller, kaptein.
#2: Hvorfor var det snodig? :p

Takker forresten, StarEye. :)