Selges: NTSC-Gamecube m/spill.

Endre

Ødela forumet
Selger en NTSC-Gamecube med strømomformer (kjøpt på Clas Ohlson for 470 or so), med spill og litt ekstrautstyr.

Ekstrautstyr:
Originalt Nintendo 251-minnekort
Wavebird-kontroll
Link-kabel (GC/GBA)

Om ønskelig kan jeg også legge til en rød GBA SP med WarioWare (mot et tillegg i prisen, selvsagt :p).

Obs. Ønsker i utgangspunktet å selge hele pakken samlet, men hvis det ikke er interesse for det vil jeg vurdere forslag på enkelte ting.

Kom med bud i emnet eller per PM!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
200 for strømomformeren, hæ? :D

Dessuten: Hvor mye vil du ha for Viewtiful Joe?

Hvis det har seg slik at du etterhvert selger litt hver for seg så er jeg ihvertfall veldig interessert i Wavebird'en

Endre

Ødela forumet
Opprinnelig skrevet av Houseman@16.12.2004, 04.18

149618​
Strømomformeren er festet i Gamecube-kabelen, det vil si at den amerikanske strømkabelen er kuttet opp og puttet inn i strømomformeren, det er sånn man gjør det med den. Og hele dealen min blir litt mindre fristende hvis den går uten omformeren, hva? :p

Iliuz, jeg er interessert i følgende: Sunshine, Eternal Darkness og Minnekortet. Si ifra om du selger separat.

Edit: Har du bonusdiscen til Wind Waker?

Sancti

Terrorkatt
Har du planer om å selge kun GC-en? Hvor mye skal du i så fall ha for den?

Endre

Ødela forumet
Sancti: Det kan hende, må bare se om andre er interessert i hele pakka. Pris kan vi ta per PM, bwaha.

Freeman: Nei, desverre.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av ILiuz+16.12.2004, 06.22-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@16.12.2004, 04.18

149618​
Strømomformeren er festet i Gamecube-kabelen, det vil si at den amerikanske strømkabelen er kuttet opp og puttet inn i strømomformeren, det er sånn man gjør det med den. Og hele dealen min blir litt mindre fristende hvis den går uten omformeren, hva? :p
149719​
[/b]
Høhø ... Det kan bli moro for meg å kjøpe strømomformer hvis jeg må begynne å klippe i ledninger. :ehm...: