Selges: Ratt til Gamecube

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
For beskrivelse kan du for eksempel se på denne linken.
Jeg antar at rattet er i perfekt stand, siden det er ubrukt og emballasjen fortsatt er uåpnet. Jeg har ikke, og kommer nok heller aldri til å kjøpe noe bilspill til Gamecube, så derfor selger jeg rattet hvis jeg får en grei pris for det. Kan muligens bytte hvis det skulle komme opp et bra tilbud også, men vil i utgangspunktet selge.

Kom med bud...

Sancti

Terrorkatt
Hamar.
Jeg tipper det er rundt 70 kroner i porto, men det blir det jo om man skal bestille fra en eller annen webshop også. Skal på posten etterpå, så jeg kan sjekke hvor mye det koster.

Sancti

Terrorkatt
Jeg hentet pakken nå, og porto var omtrent 107 kroner. Pakken var såpass liten at jeg tenkte å åpne den for å sjekke innholdet, og rattet i seg selv var ikke særlig stort - mye mindre enn jeg hadde trodd. Jeg tror nok ingen her er interessert å betale 107 kroner i porto i tillegg til en pris som er grei for min del, så jeg kan selge det for 150 kroner eller bytte det i et spill, mot at noen enten kommer og henter det her i Hamar, eller møter meg i Oslo den 22. og får det der, da jeg skal innom på vei til sørlandet uansett.

Rattet er helt nytt, men emballasjen er tapet fordi idiotene som sendte den til meg ikke klarte å ta så mye som et gråpapir på. Den er også åpnet én gang for å få ut fakturaen inni.

Sancti

Terrorkatt
Med mindre jeg får noen bedre tilbud innen den 21, så er det greit.

Sancti

Terrorkatt
Da er det foreløpig Alexander sitt, men jeg er som sagt åpen for bud frem til den 21.
Og vær klar over at dette er et lite ratt (ca 21 cm i diameter), og uten pedaler. Jeg vil ikke bli beskyldt for å lure noen, så jeg bare nevner det igjen.

Status
Stengt for ytterligere svar.