SG fun: Before & After

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stjeler denne ideen fra et annet forum, det er basert på noe de har i slutten av Jeopardy i USA som heter Before & After. Greia er at du skal beskrive noe hvor svaret er to spill, og det siste ordet i det første spillet er første ordet i det andre spillet. Vanskelig for meg å forklare nå på natta, så jeg fyrer igang med noen eksempel:

Spørsmål: Italiensk rørlegger drar mot høyde 30
Svar: Super Mario Brothers in Arms: Road to Hill 30

Spørsmål: Amerikansk Seiken Densetsu sier "I AM ERROR"
Svar: Final Fantasy Adventure of Link

Spørsmål: Småcrappy Final Fantasy-ripoff med Middle-Earth-tema møter kommende barbar-MMO
Svar: Lord of the Rings: The Third Age of Conan

Fattet det? Ok, her er første oppgave: Draculas sønn redder en gjeng med teite ungdommer ved hjelp av overvåkningskameraer og feller.

Når du har svart, finn på et eget spørsmål. Eller forresten, bare peis på med nye oppgaver hvis du har noen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, jeg har den: Castlevania: Symphony of the Night Stalkers.

Nei faen: Castlevania: Symphony of the Night Trap. Eh?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skavviseeeeeeee....

Okay, en litt obskur en:

En prompezombie raserer en framtidsby på femtitallet mens tre AMS-agenter tar hevn på den vandøde hæren hans.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stubbs the Zombie Revenge!

Zombie Revenge er et temmelig obskurt Dreamcast-spill, ja.

Her er noen til før jeg går og legger meg:

Edward Carnby blir rekruttert til å ødelegge den nye modellen Stormtrooper

Det er en forferdelig natt for en forbannelse mens du spiller et av Sierras adventurespill i Spielburg

Beskytt byen din fra ballistiske missiler i denne lange RTS-serien

Søtt romskip med bokserhansker slåss mot mekanisk fisk fra en annen planet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
- Alone in the Dark Forces
- Castlevania: Simon's Quest for Glory (?)
- Missile Command & Conquer
- Den siste der veit jeg ikke den andre delen av.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Dette er gøy men jeg er ikke flink på trivia... :)
Jeg får heller holde meg til å vente tålmodig til det kommer noe selv jeg klarer og lage en skamrævva oppgave når tiden er inne. ;)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yeti har rett på de tre øverste.

I denne ekspansjonen til et populært hack'n'slash-spill, kjører du biler veldig fort til de eksploderer.

Sving i lianer over krokodiller i et postapokalyptisk ødeland

Fei Fong Wong har en motorsag under geværet sitt

Her er en tredelt:

Kjæresten din har forsvunnet! Ta på deg den demoniske hockeymasken din og finn deg en pistol: det er zombier å drepe på denne øya infestert av slåssespillfigurer som har mistet verdigheten sin til fan service

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 17.09.07, 12.25) 82381
I denne ekspansjonen til et populært hack'n'slash-spill, kjører du biler veldig fort til de eksploderer.

Fei Fong Wong har en motorsag under geværet sitt

Kjæresten din har forsvunnet! Ta på deg den demoniske hockeymasken din og finn deg en pistol: det er zombier å drepe på denne øya infestert av slåssespillfigurer som har mistet verdigheten sin til fan service[/b]
- Lord of Destruction Derby
- Xenogears of War
- Splatterhouse of the Dead or Alive

Hømm...

I denne tilleggspakken til et populært generalstrategispill styrer du tre ræva elitesoldater gjennom en katastrofalt elendig versjon av andre verdenskrig som ble utgitt for bare noen uker siden.

Øh, ja. Litt teit og obskur, men en del hint i selve teksten. :p

Så tar vi et par hvor vi blander sammen to spilltitler, heng med:

En sterkt personlighetssplittet arabisk prins later til å ha stilt airconditioningen i tronsalen sin noe for lavt i denne tilleggspakka til forløperen til dataspillekvivalenten til ublandet heroin (med orker og dverger).

I denne sinnssyke LSD-trippen av et spill må man slåss seg gjennom en jungeløy full av dinosaurer på jakt etter en gorilla på toppen av et stillas. Mens man har på seg snekkerbukse.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Yetipants @ 17.09.07, 11.04) 82385
En sterkt personlighetssplittet arabisk prins later til å ha stilt airconditioningen i tronsalen sin noe for lavt i denne tilleggspakka til forløperen til dataspillekvivalenten til ublandet heroin (med orker og dverger).

[/b]
Prince of Persia: The Two Frozen Thrones

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 17.09.07, 13.04) 82385
I denne sinnssyke LSD-trippen av et spill må man slåss seg gjennom en jungeløy full av dinosaurer på jakt etter en gorilla på toppen av et stillas. Mens man har på seg snekkerbukse.[/b]
Donkey King Kong, seff

SITAT(Yetipants @ 17.09.07, 13.04) 82385
I denne tilleggspakken til et populært generalstrategispill styrer du tre ræva elitesoldater gjennom en katastrofalt elendig versjon av andre verdenskrig som ble utgitt for bare noen uker siden.
[/b]
Command & Conquer Generals: Zero Hour of Victory?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Riktig, riktig og riktig! Bra jobba. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Resident Evil Dead?

Självklart.

I en galakse langt, langt borte, finner man overraskende nok både kung fu, samt en sjokkerende avsløring i byen blant skyene, og skimter jeg et hoverboard der borte?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 17.09.07, 02.01) 82354
Søtt romskip med bokserhansker slåss mot mekanisk fisk fra en annen planet[/b]
Ingen har klart denne ennå, men jeg tenker Twinbee og Robocod... saken er bare at jeg ikke vet om noen titler som passer. Thinaran, kom igjen.