Shadowrun [X360/Vista]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så. 600 kroner for et spill som ikke har noe singleplayer-kampanje og kun inneholder 8-10 multiplayerbrett ELLER 500 kroner for å spille det på et OS de fleste ikke eier. De eneste som faktisk kunne tenke seg å betale den prisen er jo fans av Shadowrun-IP-en, og de har FASA Studio klart å skremme bort ved å:
  • Ikke bruke settingen
  • Se bort fra mesteparten av cyberwaren bortsett fra smartlinken og wired reflexes
  • Finne på masse magier som aldri var i spillet til å begynne med, som teleportering og å gjenoppvekke døde, som det ettertrykkelig står i spillreglene at er umulig.
  • Det er ingen astral combat, cyber combat, eller rigging av droner/kjøretøy
  • Spillet inneholder ingen Shadowrunnere :p
De kunne liksågodt kalt spillet for D&D Sci-Fi.

Kommer Shadowrun til å få nok spillere til at man skal kunne jacke inn når som helst og finne et bra spill? Kommer ikke bare 360 FPS-fansen til å spille Halo 3-betaen istedet, som er ute om bare få dager?

Jeg lukter flopp …

Selv synes jeg det høres spennende ute med cross-platform spilling, så vidt jeg vet er dette det første spillet som støtter denne funksjonen. I tillegg synes jeg ikke det ser så verst ut, men det er et spill jeg ikke prioriterer høyt i første omgang. Som du sier så er Halo 3 betaen rett rundt hjørnet. I tillegg kommer det etterlengtede Forza Motorsport 2 snart. Så kanskje jeg plukker opp Shadwrun når det blir billigere, men tror jeg må vente til å lese noen omtaler før jeg bestemmer meg.

D

Deleted member 91

Gjest
Urk, det er altså bekreftet at det kommer til å koste fullpris her i Norge? :( Såvidt jeg veit kommer det til å koste henholdsvis $40 og $30 for 360- og PC-versjonen i USA, og hadde de kjørt samme opplegget her til lands hadde det vært enda en grunn til å vurdere det. Ellers venter jeg på demoen med å bestemme meg: Det er sant at H3-betaen snart er ute, men den kommer bare til å vare en (relativt) kort periode, og det hadde vært gøy å ha en FPS å spille inntil H3 kommer i november.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg leste på et amerikansk forum at det ville koste $60 og $50 for Xbox/Vista-versjonene, respektivt, mulig den personen ikke hadde oppdatert info.

CDON tar 459,- for Vista og 489,- for 360-versjonen.

D

Deleted member 91

Gjest
Kildene mine begrenser seg strengt talt til suspekte innlegg på amerikanske foraer også, så hvis CDON slenger det opp til den prisen stemmer sikkert det. Helvete heller, 399,- hadde helt sikkert skaffa dem flere salg, men as it stands er (tilnærmet) fullpris litt mye å betale for 9 kart. Demoen bør imponere.

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, bare en eller annen gang før release. Det går dog rykter om en ny demo imorgen, men hittil veit vi bare at den er en oppfølger, har kuler, og ikke er Halo3.

Lodin

Der Waaaah
Dette spillet er noe forbanna dritt og jeg spytter på alle som kjøper det. :argh:

Sånn, nå kan dere fortsette. ^_^