Shenmue II

#1
Jeg og en kamerat sitter og spiller Shenmue II paa dreamcast, og vi har kommet til begynnelsen av disc 2 (rundt omraade langs docken). Spillet krasjer uten forvasjell i ny og ned og maskinen starter paa nytt. HJELP ! Vi vet ikke hva som er feil. Er dette en kjent feil, og er det da en maatte og komme seg unna det paa ? Vi har testet andre spill og de funker fint uten aa krasje. Discen til Shenmue er strokken og uten en enste ripe.
Paa forhaand takk for svar.

Skikkelig guffent... et saa bra spill... :(
 
#2
Hei sann! Jeg holder på med Shenmue II til Dreamcast jeg også, og jeg begynner å nærme meg disc 2. Skal gi beskjed når jeg har kommet så langt, og evt. om det kræsjer hos meg også.

PS! Har du PAL eller NTSC?
 

Kilik

Lokal moderator
#3
Til meg fungerer det helt greit, men det var faktisk en på forumet for rundt et år siden som hadde samme problemet. Kanskje noen eksemplarer har en fabrikasjonsfeil på disk 2 ?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Opprinnelig skrevet av Neptun@08.04.2004, 10.17
PS! Har du PAL eller NTSC?
Spillet ble aldri utgitt i USA (dc) så jeg setter pengene mine på PAL.

Kan vel nevne at jeg aldri har hatt problemer med mitt eksemplar, uten at det hjelper...
 
#6
Jeg mente konsollen. Kan hende det er noe dritt hvis han har spillet som PAL og en NTSC konsoll. Har forresten kommet til andre cd nå jeg også, og det funker helt fint hos meg. Hmmm ... Merkelige greier!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+08.04.2004, 19.01-->
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@08.04.2004, 17.54
<!--QuoteBegin-Neptun
@08.04.2004, 10.17
PS! Har du PAL eller NTSC?

Spillet ble aldri utgitt i USA (dc) så jeg setter pengene mine på PAL.

Kan vel nevne at jeg aldri har hatt problemer med mitt eksemplar, uten at det hjelper...
Kan være han mener NTSC-J. Spillet ble jo utgitt i Japan også. [/b]
Nå ble dette off-topic, men jeg vil si at Shenmue er relativt uspillbart på japansk uten japanske språkkunskaper.
Det er klart; for alt jeg vet er ShoDan en racer i japansk, men jeg valgte å tvile.

Men det var ikke dette det var snakk om...