Shenmue Online (PC)

Kilik

Lokal moderator
Sega har vist fram spillet på den kinesiske spillmessa China Joy.

Dette ser faktisk ikke så verst ut. Videoen gir meg noe av Shenmue-følelsen tilbake med unntak av de fæle kampscenene. Mini-games, Lan-Di, Shenhua og Ren of Heavens er alle med. Jeg antar dette er det nærmeste vi noen gang kommer Shenmue III...

Lodin

Der Waaaah
Ikke for oss. Det skal kun gis ut i deler av Asia foreløpig.
Virker som det aldri blir noe av min gloriøse plan om å starte en klan som utelukkende går rundt å leter etter sjømenn, spiller masse Hang On og totalt ignorer kjærestene sine for alt de er verdt. :grine:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Jeg skammer meg litt over dette men jeg har aldri fått spilt de to foregående Shenmue spillene. Har jeg virkelig gått glipp av noe stort noe?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er vel på tide å plukke frem 1 & 2 igjen snart. Jeg vet bare at jeg kommer til å bli deprimert når jeg er ferdig...

Lodin

Der Waaaah
Kjørte bare gjennom 1 og ca. halveis i 2. Skjønner hvorfor folk syns spilla er bra, men all den tid jeg syns mesteparten av gameplayet er meh og hater protagonisten er det vanskelig å holde seg engasjert.
Jeg fikk mest glede av å samle på de små figurkapslene. :elsk:

D

Doctor Downs

Gjest
Hadde aldri Dreamcast, så jeg fikk aldri spilt eneren. Så derimot filmen som fulgte med toeren på Xbox og spillte nesten ferdig (tror jeg?) Xbox-versjonen av toeren. Fikk en utrolig god stemning ut av spillet, men jeg synes også det virka veldig saktegående og til tider uferdig. Godt over middels spill, men dét er dét.

SITAT(Aquila @ 14.08.06, 02.33) 19504
Hadde aldri Dreamcast, så jeg fikk aldri spilt eneren. Så derimot filmen som fulgte med toeren på Xbox og spillte nesten ferdig (tror jeg?) Xbox-versjonen av toeren. Fikk en utrolig god stemning ut av spillet, men jeg synes også det virka veldig saktegående og til tider uferdig. Godt over middels spill, men dét er dét.
[/b]
Akkuratt samme jeg fikk ut av det. Syntes det ble sykt mye av å bare loffe rundt i byen og lufte ut de jævla bøkene om morgenen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Bad Mongo @ 03.08.07, 22.46) 76091
Akkuratt samme jeg fikk ut av det. Syntes det ble sykt mye av å bare loffe rundt i byen og lufte ut de jævla bøkene om morgenen.
[/b]
Faen i helvette satan. Den luftinga er jo bare den første jobben du får i starten. Du lurer deg jo unna den etter en dag, og bruker helle tiden på gambling og denge folka til Do Niu. At Shenmue skulle ende slik....................................