[Til salgs] Sheriffens brukt-og-billigbøtte: Xbox 360-edition.

sheriffen

humre humre
#1
Vet dere, folkens. Jeg ser i hylla mi og ser en haug med spill jeg aldri kommer til å spille igjen. Gode, ærverdige spill som fortjener å bli spilt og ikke bare støve ned i en hylle. Noen av dem er ræva og har knapt blitt spilt, men det er ikke så nøye. De fortjener et bedre hjem. Alle er til Xbox 360, foruten de som ikke er det og er merket med noe annet. Der det er DLC-koder, "access pass" er alt den dritten der er det brukt så det kan du bare drite i å tenke på. Alle spill er selvfølgelig i helt perfekt tilstand.

*du stikker hånda ned i tilbudskorga, og finner følgende spill*

  • Gears of War
  • Gears of War 2
  • Bioshock 2
  • Dark Souls
  • LA Noire
  • Jade Empire (Xbox)
  • Mass Effect
  • Mass Effect 2
  • Mass Effect 3
  • Dragon Age: Origins
  • Dragon Age 2 - SOLGT!
  • Fable 2
  • FIFA 13
  • FIFA 12
  • FIFA 11
  • FIFA 10
  • Metal Gear Solid HD Collection - SOLGT!
  • Oblivion: Game of the year edition
  • Grand Theft Auto IV
  • Grand Theft Auto V
  • Halo Reach
  • Halo 3
  • Alan Wake
  • Deadly Premonitions
  • Skryrim
  • Just Cause 2 - SOLGT!
  • Resident Evil 5
  • Duke Nukem Forever (kun spilt i 10 minutter)
  • Red Dead Redemption
  • Brutal Legend
  • Final Fantasy XIII - SOLGT!
  • Star Wars KOTOR 2 (Xbox)
  • Og selve rosinen i spillpølsa: Dead or Alive 3 (Xbox)
Jeg gidder ikke sette noen pris for jeg kjenner SG såpass godt av hiveminden regulerer prisene her uansett. Kom med forslag, så blir vi sikkert enig om noe. Dersom jeg ikke har fått unna alt innen påske tar jeg med meg alt på Gamestop og bytter dem inn, jeg gidder ikke ha dem i hylla lengre.

Nicholas: Dersom du fortsatt har 6000-kroners PS3en din kan vi gjerne gjøre et rent bytte, holla back om det er aktuelt.
 
Sist redigert:
#3
Da får benbjo en overraskelse i posten om ikke så altfor lenge. Er det noen her som jobber på gamestop eller har vi skremt vekk alle? Er bare nyskjerrig på om spilla er verdt noe, kan jeg bytte inn noe og få f.eks en PS3 billigere??
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Du, riffen. De der Xbox-spilla dine (altså ikke-360), de får du ikke bytta inn vettu. Skal han derre Fetthesten værra litt grei og ta'rem av henda dine, eller? Name your price liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja, snakker vi porto i tillegg? Jeg slenger over en PM med adresse så er det bare å sende faktura.