Siemens M75 Mobil Selges

oma

Village Drunk
vel da nytter det vel ikke å prøve meg med mine tvserier... det blir bare patetisk...

Muvo mp3 spilleren koster 800kr i butikken mens denne telefonen koster 3000kr. det er ikke akkuratt "Fair" bytte. sorry. Åpen for fler forslag come on!

hehe, Har telenor:) og er heller ikke interisert i noen ny mobil, har en mobil fra før...derfor jeg selger\bytter denne mann.

takk for tilbudet men jeg trenger ingen av de tingene der...trenger mp3 spiller men da er jeg ute etter en litt større en den.

Skal du ha harddisk basert? Hold deg unna. Flashbaserte er mye mer intuitive og bruker vennlige. Jogger du med en HDD-mp3 mens den laster, sier den "kaputt". Dessuten er de mye tyngre, styggere og har mindre batterikapasitet. Min er sleek og får plass til 8 cder ved mer enn godkjent komprimering. Er du ikke så kresen kan du lett kaste inn 16.

Så langt har vi Mp3-spillern ombord. Du ville virkelig ikke ha Terminator? Merkelig, den desidert beste utgaven av filmen som finnes. Litt limited er den også, med et mangesiders booklet og småpent omslag. Jeje.

Nei jeg har fått tilbud på ett par andre ting...bla ett Mini studio og fått bud på 1700.... så må nok ha noe mer.,

Vil bare krangle litt med Plan_9; [k]Creative Muvo^2 4GB SQ[/k] kan ikke beskrives som; "Jogger du med en HDD-mp3 mens den laster, sier den "kaputt". Dessuten er de mye tyngre, styggere og har mindre batterikapasitet."

HardWare.no testet SQ og uansett hva slags "forstyrrelser" (risting, jogging osv osv) de påførte den hakket musikken ikke et sekund, og HDD'en gikk ikke i stykker. Dessuten er SQ kun 1.5 ganger større enn en fyrstikk eske. Batteritiden er på 12-15 timer.

Testen kan du lese her.

Edit:

Størrelse: 66,5 x 67 x 20 mm
Vekt: 100 gram m/batteri

Opprinnelig skrevet av plan_9@26.08.2005, 14.39
Mens den laster sier jeg. Ikke mens den spiller.
255391​
Rystelser
Hva angår rystelser, har vi enda ikke fått lyden til å hakke, enda vi har forsøkt etter alle kunstens regler. Man kjenner ikke på spilleren at harddisken går rundt, slik som på andre harddisk-baserte spillere. Det bør dermed ikke være noe problem å bruke spilleren på joggeturer, eller i andre situasjoner som medfører en del bevegelse.
Edit:
Hva mener du med "mens den laster"? Når den tømmer kort tids minnet og fyller det opp igjen fra HDD? Eller når man slår den på..?