Silent Hill 5

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke mye ute, men via tyske Gamepro får vi:SITAT
Silent Hill 5 will spell a return to Silent Hill 2's direction and character behavior, according to series composer and SH4 producer Akira Yamaoka.

Apparently, SH5 will be closer to SH2 "in the terms of the way the player is directed and the character's behavior." The camera style will also revert back to the traditional setup, instead of sharing the over-the-shoulder view from upcoming PSP adventure Silent Hill: Origins.

Which ought to be great news for any fans hoping for a return to the series' earlier, eerier and less run-and-bludgeon style gameplay.

Yamaoka also revealed that the latest installment in the much loved survival horror franchise will head to next-gen consoles "like PS3 and Xbox 360," during an interview with German games mag GamePro.[/b]
Kan vi og få Pyramid Head tilbake? RAPERAPERAPE :sikle:

Når det er sagt tror jeg dette er lurt. tre var greit, men Heather var ubrukelig. Ikke flere tennåringsjenter som savner mensen takk. Når det gjelder fire så... Kan vi slippe å gå gjennom hele spillet to ganger, andre gangen tre ganger så frustrerende som første gang?

Men jeg elsker jo serien og har mine håp. ^_^

LINKHE

D

Doctor Downs

Gjest
Kunne ikke vært mer enig med deg. Heather var en ubrukelig karakter satt inn i en god historie satt inn i middels omgivelser. Fireren var en überskuffelse, og jeg fikk ikke inntrykk av at det var gjennomarbeidet i det hele tatt. Skummelt var det heller ikke og IKKE, for all del ikke, ta med de jævla spøkelsene igjen!

Og Silent Hill 5 rett til 360? Da kan jeg stryke ut én av to nåværende grunner til å kjøpe PS3 (siste er selvfølgelig MGS4)! Takk Konami! :D

Redigert: Jo, og man kan si hva man vil om multiplatform, men Silent Hill tror jeg er et godt eksempel på et spill som ikke trenger å lide av det.

Redigert 2: Du har vel sikkert sett Silent Hill: No Escape? Ganske kult laget. Mange trodde det var en Silent Hill 5-teaser, visstnok. Ligger uansett på Youtube, DVD Torrent her. Ligger desuten en haug av andre fanproduksjoner og slenger på tuben, de fleste, som , men en herlig frekk MS Paint-sekvens :D