Skat3

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
EA har vært så kule at de gir oss en tredje innstalasjon i Skate-serien, de to foregående har vært rimelige suksesser så ingen overraskelse her.

Spillet hadde release igår og har fått greie til gode karakterer. Her er en trailer:

[yt]esyRn-gTB3o[/yt]

Først og fremst fortjener spillet en tråd siden de denne gangen har lagt en masse vekt på sosial brettrulling, og jeg har allerede flere av dere kjørende rundt i spillet mitt allerede (fredloes har velvet meg flere ganger!).
Jeg kan avsløre jeg spiller, på 360, og setter gjerne opp en oversikt her om det er flere skat3re der ute!

Om noen har spilt det noen timer kan kanskje de poste hva de synes.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Skat3?
Skat Hero?
Megaman vs Skatman?

Ikke siden Black ops har en trailer/tester gjort meg så lite interessert i et spill. Synd men trist.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei jeg heter Justin og jeg satt meg ned med spillet for noen dager siden.

Det første jeg gjorde etter å ha spilt i ca ti minutter var å skru av. Jeg fant i utgangspunktet veldig lite interessant med spillet, loading går tregt og jeg føler jeg venter en del, samt at gameplayet er jo helt det samme, på godt og vondt.
Så ble jeg ferdig med Mr. Wake, og tenkte å gi det Skate 3 en sjanse til. Mange mange timer senere var det kveld, og jeg hadde brukt hele dagen på rullebrett.

Jeg kan ikke skate i RL, men var rimelig dreven i originale Skate. Oppfølgeren hoppet jeg pent over, men nå er jeg bitt av basillen igjen. Som før er det e drøm å flyte rundt på brettet, kontrollene er stødige og responsive, jeg har for det meste alltid kontroll på hva jeg driver med, og ikke minst er det min skyld når ting går dritt.
Men dette er gammelt nytt.

Først og fremst slår det meg at det er mye å gjøre. Ikke bare har triks-utvalget blitt mye større siden sist jeg spilte, men her har spillet greie introduskjonsbaner hvor du sakte men sikkert kan sette deg inn i de forskjellige typer triks, og til en viss grad hvordan de best kan brukes. Om man begynner helt fra scratch kan man også få en rask og enkel innføring av coach Frank om man ønsker. Da vi tidligere bare kunne flytte rundt på ting er vi servert moduser hvor man kan bygge sin egen skatepark fra bunn av, brukte litt tid her men virket akkurat hakket for kronglete til at jeg ville sette igang et større prosjekt. I første omgang.

Jeg merker jeg ikke har spilt det nok til å kunne trekke noen intelligente konklusjoner, men det er moro. Man velger fra en masse forskjellige aktiviteter, pro-skatere, konkurranser og utfordringer, i tillegg til at jeg har kastet bort tid på å fikle på skater-teamet mitt, Tapda Tass, med medlemmene Mags og Mats (som er gutta jeg bor med). Når online-delen også lokker vil det nok være godt over nok å sette fingerene i, men først og fremst er jeg gira på at flere SGere skal skaffe seg spillet så vi får lagd en egen skategjeng!

For om den sosiale biten er så bra og gjennomført som jeg håper den er, og strukturen rundt den underholdende, vil jeg kunne bli sittende lenge mens jeg mekker parker og skater de med kompiser.

D

Deleted member 91

Gjest
Høres ut som toern ja. Spilte demoen et par ganger, darkslides og sånn var nice, men herrefred jeg er fortsatt lei lei lei. Co-op er nice men ikke nice nok.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hall of Meat var fett. Ellers så er de gamle Tony Hawk-spillene mye bedre.

Eneste som var gøy med skate for min del, gjelder både 1 og 2, var å rulle rundt i tjue minutter og loke. Story mode-greia gikk fra å være alt for lett mesteparten av tiden til å plutselig bli frustrerende vanskelig. Alltid kos å rulle rundt med folk online da, men det har jeg skate 1 til.