Skies of Arcadia oppfølger på vei

#2
Dette her kom ikke som noen overraskelse. Hørte det her bare ett par måneder etter at Gamecube utgivelsen kom ut, men da var det bare tomme rykter av hint fra Overwork. Nå er det visst offisielt, og bra er det, for jeg mener SoA er ett av de absolutt beste rollespillene noensinne, og jeg koste meg skikkelig med det. Så at det får en oppfølger er gledelig, men ikke overraskende. Det som er bra nå, er at det ikke blir en remake, og derfor kan vi vente oss bedre grafikk..

Men blir det en oppfølger som i Final Fantasy serien, med nye karakterer og ny historie, eller vil det bli som FFX-2..? Only time will tell..
 
#3
Deilig nyhet ja, nå kan jeg glede meg til et enda nytt RPG spill, har Skies of Arcadia til Gamecube, og gameplayet er ganske bra, men grafikken er ikke så veldig flott, men helt grei egentlig.
Men nå får vi et Skies of arcadia med nytt gameplay, og ny grafikk, wohoooh :)
 
#5
Vil dette komme til GameCube, og vil det bli eksklusivt?

Håper det blir voice-acting i dette spillet. Liker godt voice-acting i spill. Kan bli kjedelig med mye tekst, spesielt i RPG-spill. Men det varierer da. Har selv Skies of Arcadia Legends (GC), men har ikke fått spilt dte så mye. Men det er ganske artig, det jeg har spilt.
 
#6
Jeg har også spilt eneren lite, stoppet plutselig å spille det uten grunn. Rart det, fordi spillet er utrolig kult! :blink:
 
#7
Opprinnelig skrevet av JumboJet@26.03.2004, 22.47
Jeg har også spilt eneren lite, stoppet plutselig å spille det uten grunn. Rart det, fordi spillet er utrolig kult! :blink:
Jeg også! Syntes spillet er utrolig bra jeg. Var litt skeptisk i begynnelsen, men etterhvert ble det helt sinnykt ... Men så plutselig sa det stopp, og jeg vet ikke hvorfor. Kjøpte kanskje så mange andre spill på den tiden. Uansett, tror det er på tide å ta det frem igjen, hvertfall hvis det kommer en oppfølger. Det hadde vært toppers!
 
#8
Det samme gjelder meg. Hva feiler det oss? :p
 
#9
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@26.03.2004, 22.58
Det samme gjelder meg. Hva feiler det oss? :p
Si det, men ved tiden skal jeg nok plukke spillet opp igjen. Starter helst sannsynlig da på nytt igjen for historiens skyld(har glemt hva det handler om :rolleyes:):! :moon:
 
#10
LOL! det samme skjedde med meg også, hva i huleste er dette for noe tull folkens, skam altså :p
Men uansett, må jeg ha gjennomført Skies of Arcadia for å forstå handlingen på den nye oppfølgeren ?
 
#11
Det er jo alltid lurt å få med seg eneren før man begynner på toeren :D
Og er dette en direkte oppfølger så vil jeg jo anta at man går ihvertfall glipp av noe hvis man ikke har gjennomført eneren....

Uansett, imotsetning til dere så la jeg ikke fra meg SOAL før jeg var ferdig med det, og det er en gledelig nyhet at de lager en oppfølger.. Helt siden det kom på dreamcast har det vært en aldri så liten favoritt... Et lystig og morsomt rpg..

håper de fortsetter med de samme karakterene... spør du meg var de en av hovedgrunnen til at det var et kongespill :king:
 
#12
Grandia II ble vel aldri portet til Gamecube ble det vel? Bare Skies?

Jeg skulle gjerne spillt PS2 versjonen, men jeg vil ikke ha den treige ladingen som slikt som PS2 alltid har, så jeg får holde meg til DC versjonen.
 
#14
Hørte noen rykter om dette spillet tidligere men hvis det er bekreftet nå er det vel bare å begynne å glede seg :thumbsup: :rolleyes: :thumbsup: !

Har rundet eneren og likte det veldig godt. Jeg anbefaler alle her som ikke har rundet det til å gjøre det på flekken. Håper bare toeren vil by på bedre grafikk og lydkvalitet.
 
P

PspKid

Gjest
#15
Til LocoLennon det er ikke Tregt på Ps2 hvis du har Ntsc Versjonen, du har forøvrig Grandia Extreme Oxo :thumbsup:

Ntsc 4 Life

har bare pal xbox eneste jeg har av pal og den bruker jeg til .....
 
#17
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@27.03.2004, 23.19
Grandia II ble vel aldri portet til Gamecube ble det vel? Bare Skies?

Jeg skulle gjerne spillt PS2 versjonen, men jeg vil ikke ha den treige ladingen som slikt som PS2 alltid har, så jeg får holde meg til DC versjonen.
det ble bare portet til ps2.
grandia 1 er tøft, men 2'ern er t3h sux ( spørr du meg )