slitt, velbrukt og illeluktende MILF Mia vhs

#1
jepp en uåpnet Mama Mia på dvd selges for 100kr + frakt :)
 
#3
faen jeg trodde det var faktisk noen som ville kjøpe dritte nå :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Han... fikk den til jul, bare sånn vill gjetting.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
"Men bestemor sa det var den beste filmen hun har sett på 20 år jo! De andre to kom ikke i nærheten engang!"
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
OOP eller??
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#11
Fun fact: Jeg så et forseglet eksemplar av Secret Of Mana gå for 945 dollar for 5 år siden.
 
#12
Kan jeg spør, hvordan kom du til å eie denne juvelen til å begynne med?
jeg bestilte egentlig far cry 2 til 360 fra play.cum men isdete fikk jeg denne og når jeg skulle sende den i retur så fekk jeg bare den i retur igjen dagen etterpå D;

jævla fittekuk suger play.com.. aldri mer!! :argh:
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Det var vel en av julens mest returnerte film, kanskje en måte å bli kvitt overskuddslageret på. Drøyer noen uker før jeg kjøper noe fra Play igjen, bare for sikkerhets skyld. Jeg føler med deg.
 
#14
Seriøst? Virker jo som alle uten y-kromosom digger den helt villt, i allefall. Til og med en kamerat av meg sa den var tålelig. Mitt eneste nyttårsforsett er å ikke se denne filmen, traileren gi meg i allefall bare hat.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#15
Haha, det er det beste jeg har hørt.
 

Sancti

Terrorkatt
#16
Jeg tror du har gått glipp av et par ting.
 
#17
Ja, et forseglet eksemplar av Secret of Mana pleier å gå for rundt 1000 dollar. Det samme gjør for øvrig Chrono Trigger. Men det gjør vel de aller fleste SNES-klassikerne som Earthbound, Final Fantasy II, Final Fantasy III, Terranigma og så videre. Mener at Super Metroid også går for ganske stygge summer hvis du har det forseglet. Da den store utgaven med spillerguide.
 
#18
for svarte det er ikke Secret of Mana jeg selger da!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Fix'd, mer eller mindre.