SNES eller NES?

Hva er best:SNES ELLER NES?

• SNES er best!

Stemmer: 0 0,0%
  • Tja, begge deler er bra!

• Liker best PC...

• NES er jo klart best!

• Totalt antall stemmer
    0
Forstår ikke helt hensikten med emnet, men stemte SNES.
Er oppvokst med SNES og Mega Drive, og synes SNES har bedre spill enn NES, så da var valget mitt enkelt. ^_^

Ingen av dem er best. Håpløst topic :tommelned:

Prøv heller å diskuter spill til konsoller og ikke konsollene selv

Det blir vel nes det, jeg har mange minner fra den tia, men verken nes eller snes er noen av de beste konsollene. :blunk:

liker SNES best. er ikke noe grafikk hore, men klarer bare ikke nes helt.
men nes er en finfin maskin den også.
har litt bedre "forhold" til SNES, fordi det var den alle hadde da jeg var mindre, så da har jeg spilt på den mer. men jeg sier ikke på noen måte at nes er en dårlig maskin. duck hunt er et av de kuleste spillene noen sinne.

Jeg ble ikke kjent med disse maskinene før i voksen alder da disse allerede var gamle. Jeg fikk kun prøvd et og annet spill når disse var nye. Jeg var imponert av Donkey Kong Country husker jeg, og jeg husker også at jeg synes Zelda og Mario spillene til NES var bra. Simon's Quest husker jeg også jeg prøvde litt.

Men sånn som det er nå, så har jeg vanskelig med å velge mellom en av de. NES har de originale Zelda spillene + Mario, Rygar, Duckhunt, Simon's Quest. SNES har stortitler som Chrono Trigger, Final Fantasy VI, Zelda og Super Mario World.

Så jeg tør vel egentlig ikke favoriseren noen av de, for begge er like bra på hver sin måte.

Lodin

Der Waaaah
Stemte SNES. Den er bedre enn NESen, men blir slått av N64 som så blir slått av GC. Er dette så vanskelig å forstå?

Bah! Vanskelig å bestemme seg... Så jeg går for at begge deler er bra :D.

Jeg har både SNES og NES, men SNESen ble allikevel spilt mest. Men det er noe magisk med NESen liksom, med tanke på at den var den første konsollen min, og at jeg husker så godt hvordan vi spilte oss gjennom Super Mario Bros. 3.

SNES har jo ufattelig mange gode spill, som Zelda spillene og Donkey Kong spillene. Den hadde også bedre kontroller :ler:.

Nei, det ble nok Tja, begge deler er bra!.

Opprinnelig skrevet av magicollie@21.05.2004, 19.03
Stemte NES siden jeg aldri har hatt en SNES selv.
Jepp, slår meg sammen med deg jeg.

Stemte NES fordi jeg aldri har hatt en SNES, selv om det er lenge sidenjeg har hat den da.