Socom 2-hjelp

#1
Hei
Hele tiden når jeg skal registrere brukernavnet mitt på Socom 2 online kommer beskjeden "Registration failure" frem. Jeg har prøvd å skrive inn en hel haug av navn, men ingenting funker. Hva kan problemet være? Må man være registrert på Central Station for å kunne spille det online? Jeg er ikke registrert på Central Station fordi Network Access Discen min er 'bugga'. Jeg kommer meg på internett med flere andre online spill på PS2. Hvis noen vet hva problemet kan være, kan dere være så vennlige å si ifra hva som er galt? :)
 
#2
For å spille SOCOM II online, så må du være registrert på Central Station (CS) ja. Dette er fordi du spiller på CS-servere. Fordelen med dette er at det ikke blir noe særlig juks, og alle får en fin spilleopplevelse. Jeg har hvertfall ikke noe å klage på så langt... :laugh:

Hvis du har problemer med NAD cd'n din (NAD = Network Access Disc), så anbefaler jeg deg å ta kontakt med PlayStation Norges kundeservice. Jeg hadde også problemer med en bugga NAD cd, men etter å ha forklart problemet mitt for dem, så fikk jeg en ny NAD cd i posten, og den funket perfekt. God kundeservice... :thumbsup:
 
#3
Takk for raskt svar :)
Jeg sendte en mail til PlayStation Norges kundeservice for cirka en uke siden, men jeg har ikke enda fått noen NAD cd. Hvor lang tid tok det før du fikk en ny NAD cd?
 
#4
Før de bestemte seg for å sende meg en ny NAD cd, så prøvde vi forskjellige problemløsninger, så det ble en god del mailer frem og tilbake... Men siden de da ikke hadde fått inn de nye NAD cd'ene fra Danmark ennå, så måtte jeg vente i ca. to uker... Men jeg fikk dem så fort de hadde fått dem, så jeg er fornøyd.
 
#5
Noen som har problemer med å få headsettet til å virke online?

Det har jeg. kan bare snakke ut, men hører ikke hva de sier

Har nextgentel. har hørt jeg må åpne visse porter.
 
#6
Hei!!

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt headsett?jeg har vert og spurt på spaceworld,centro elkjøp,obs bygg,expert,free record shop, ingen av dem har det seperat..


mitt kallenavn online er [NbC] ZoNiC Rank:4135