SOCOM 4: Nå enda mer ekskluderende for "vanlige mennesker"

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Here’s the story:


In South East Asia, a revolutionary army has seized control of a country bordering one of the world’s most vital waterways; threatening to disrupt he global economy.
Your mission is to step into the well-worn boots of the Ops Com, a NATO Operations Commander of an elite, five-man squad. You must venture deep into inhospitable jungles, city streets and crumbling urban ruins to engage an army of rebel fighters and discover their plans. Although you’re vastly outnumbered, you’re armed with the latest weaponry and your men are second to none – but do you possess the stealth, speed and tactical thinking to lead them to victory? Time is not on your side: you have just six days to complete your mission. To emerge victorious, you must lead from the front, maintain control of the situation and fight with sheer intensity.













n addition to the gripping new single-player story mode, you’ll find all of the different ways to play that you’d expect from a SOCOM title. Online, you’ll be able to do battle with other teams in matches for up to 32 players – and you can choose to play in the guise of more world-famous Special Forces units than ever before. And – as it’s SOCOM – the realism of the experience will be second to none. As always, teamwork will carry the day.



kjipt at det ikke er co-op i en-spilller modusen men usansett fuck yeah Zipper interactive er tilbake på SOCOM franchisen :pirate:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Trenger du spørre? Se på muren, mann. Se på bakken.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Fine førtifmegradersvinkler. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Ahaahahaha :D Det er det verste jeg har sett. Hvordan i all verden klarer noen å glede seg til dette?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
WTF var det der? :psyduck:
 

sheriffen

humre humre
#8
Er det noen som har spilt SOCOM-serien i det hele tatt? Jeg vet ikke om noen som har spilt det eller om noen spiller det i det hele tatt, men nye spill pumpes ut med jevne mellomrom likevel...
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Tipper sånne krampefans som Nilo liker å leke at han er. De velger Suckem istedetfor shootere som MW2 for å vise Halo-fagsene.
Orginalen var dog ganske inovativ.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#10
Jeg har Socom 1, og bruker i det minste headsettet innimellom for å prate på Skype. :p
 
#11
Jeg spilte grisemye Socom 1 og Socom 2. Deilig å se at Zipper er tilbake på Socom 4, var redd serien skulle bli lagt død etter møkka som var confrontation.