SOLGT - Xbox 360 premium med masse gode spill selges

Selger min premium 360-konsoll om jeg får nok for den. Konsollen er omtrent et halvt år gammel(fikk bytteenhet fra Microsoft da den første boksen streiket, denne har fungert smertefritt). Grunnen til at jeg ønsker selge konsollen er at vennene jeg ønsker spille online med desverre alle har kjøpt PS3, og at jeg ikke har råd til å ha begge konsollene.

Jeg klarer ikke komme opp med en pris selv, men er det for ille å starte budet på 3000 for hele pakka?
Dette er 500kr over nypris men er en del spill med og tilbehør.

Dette er inkludert:
Xbox 360 konsoll m/20GB harddisk
Trådløs kontroller
Komponentkabel (litt defekt, må noen ganger bevege litt på den for å ikke få gult bilde)
VGA-kabel (denne er ikke inkludert i premiumpakka men kjøpt utenom)
Skrapekort med 1mnd xbox live gold
Headset
Trådløs adapter (denne er ikke inkludert i premiumpakka men kjøpt utenom)
Gears of War
Bioshock (metallcoverutgave)
FEAR
COD3
COD4
Splinter cell double agent
Table Tennis
Rainbow Six Vegas
NBA2008

Alt er i nær perfekt stand bortsett fra komponentkabelen.

Kan hentes i Oslo eller sendes mot forskuddsbetaling.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er ikke kjøpt og betalt av Rulleguru, men: Dette er en ganske bra pris for en 360 pakke, og hvis du ikke har en, får du mye for penga her! Bare den trådløse adapteren koster vel 800kr eller noe?

I utgangspunktet er jeg interessert i å bli kvitt alt på en gang, men om ingen ønsker å kjøpe komplett pakke vil jeg nok selge spillene seperat ja.

Er det VGA-kabel som brukes for å spille på skjermer? Hvis ikke Torulv har bruk for kabelen, vil jeg gjerne ha den. =)

D

Deleted member 1518

Gjest
Ja, det er VGA kabel. Men jeg tror egentlig brodern vil ha den, hvertfall når komponentkabelen ikke er helt tipptopp.