Sommerfest?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Som de fleste har fått med seg har det nesten blitt en tradisjon å bruke en helg midt på sommeren til å grille, pilse, bryte i barnebasseng, voldta ALWAYS og diverse Tenacious D-låter, redde livet til Zombielodin og elge i buskene. Se for dere SKROA'12, bare større og bedre. Jepp. Ett resultat kan observeres ved å kikke på ettermatten fra Vegårshei i fjor:


Vegårshei er bekreftet død (rip rip rip), men jeg har ikke tenkt å la det hindre meg i å lage en Skroa Uten Skroa. Første problem som må løses er lokasjon, vi trenger et sted å kunne være. Ideelt sett en hytte et eller annet trivelig sted der raving utover natten ikke forstyrrer så altfor mange andre, men det er derfor jeg lager denne tråden. Jeg trenger DERES bistand: hvis dere vet om muligheter, enten de koster penger eller ikke, kom med forslag! Jeg kan selvsagt ikke garantere at ting går forskriftsmessig for seg ila oppholdet, men jeg kan garantere at vi shiner opp og gjør opp for oss før åstedet forlates.

Terje har hintet om en liten mulighet, men pga problemer med at også andre bruker den hytta vil jeg holde øynene åpne inntil videre.

Bring it!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Offentlig park med SG? Vi kommer til å havne på Dagsrevyen. Samme kvelden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Overskriftsordspillmakerne i VG kommer til å gå bananas i flere dager etterpå.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#7
Og mulighetene i avisoverskriftertråden! Ringvirkningene! Ringrevene!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#8
Kom til Tromsø. Thinaran har plass!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Jeg kommer gjerne til Tromsø, spørs bare med resten av gjengen.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#10
Jeg også, sålenge jeg får vite datoen en million år i forveien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Ingen fare, får jo ikke ordentlig grillvær der oppe før neste solutbrudd om noen år.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#12
Men ja, hvis det skjer i nord, si ifra ca en million år i forveien. Men er up for it.
 

Javi

elsker dette landet
#14
Sier bare, grillfest i casa di javi med partytelt i bakhagen(som er ganske avskjermet og med gode fasiliteter), masse kjøtt på grillen, vannpipe og masse pledd/puter på gresset. Masse plass til å stappe folk i stua, eventuelt telt i hagen. Har tenkt lenge på å arrangere en grillfest til sommeren og kommer nok til å gjøre det uansett. Så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk? Så kan det bli bakfyllabading i mjøsa dagen derpå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#15
Stemmer ikke nødvendigvis ja til Tromsø, men skal fasken dundre meg ikke se bort i fra at jeg hadde kommet meg opp dit i sommer hvis jeg måtte...

edit: stryk det, vi tar heller gjøvik/mjøsa/oppland/fyfaen as ja seff /jaja/javi
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Nach på Skafferiet!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#17
Herregud dette må jo bare bli ved Mjøsa.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#20
Fjesmøst er bøst! Så kan vi spise boller på bolleland. Også er det en kortere tur hjem enn fra tidligere de andre årenes vegårshei. blir å eie!