Sony it only does konferanse

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Reserverer en tråd siden ingen sikkert gidder å sitte åppe og se den
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Blir bare en time med bukking uansett.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#4
desverre må få meg litt søvn men jeg ser den i morgen på gamespot
 
#6
Håper ikke de fokuserer så altfor mye på PSN-tullball som folk mener de vil gjøre. Villle uten tvil foretrukket å se nye saker fremfor beklagelse på beklagelse. Får vel vente og se hva som skjer. En time igjen!
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Får med meg første halvtimen av dette, men ikke faen om jeg gidder utsette jobben for det. Forhåpentligvis er Sony ferdige med kowtowinga by then.
 
#8
Må man poste så tidlig for å komme på første side?
(Hva forventer vi oss?)
 
#9
Massevis av NGP, Uncharted 3-demo, The Last Guardian-demo, trailere fra de andre PS3-eksklusive spilla, no snakk om at PS2 fortsatt selger alright og en unnskyldning om PSN. Forhåpentligvis noen overraskelser også. Har lyst å se Agent, men det er jo tvilsomt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Starter med "we are so sorry"-tale, ja.
 
#15
"Gonna sell alot of that bad boy" *snicker*

Edit: Spennende TV.

Edit 2: Bioshock Infinite, Playstation Move, interaction with Elizabeth? =D
 
#16
NÅR SKAL SHOOTERNE SLUTTE
 
#17
vel, det var kjedelig. Ble minnet på at jeg har lyst på Uncharted 3, men ellers var alt forutsigbart tull og kjedelig spill som jeg aldri hadde gitt noe oppmerksomhet om det ikke var for at jeg her fikk det tvangsservert.
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Rimelig bra konferanse, i alle fall sammenlignet med Microsoft. Småkjedelig til tider med litt for mange skytere, men en del nyheter og eksklusive spill. LBP Vita og Uncharted Vita imponerte. Vita til samme pris som 3DS (rundt 2000 kr) var en svært positiv overraskelse.