Sony PSP selges

Jeg har en ordre hos Play-Asia på en Sony PSP Value Pack + Ridge Racers. Siden jeg har fått tak i en PSP en annen plass, vil jeg tilby min bestilling til noen andre.

Prisen beregner jeg ut i fra dette:

Sony PSP Value Pack (som inkluderer 32MB minne, hodetelefon, beskyttelsesveske og stropp)
Ridge Racers
Ekspressfrakt til meg
Frakt til deg

Prisen blir da omtrent 3600,-. Skulle det komme krav om toll på pakken må dette dekkes av kjøper. I verste fall snakker vi om opp mot 4000,-. Har fått vite med Play-Asia at prisen ikke senkes med det første (etter først å ha fått vite at den skulle synke, grrr).

Skulle ingen være interessert, så lar jeg bare ordren min stå (jeg kan velge når Play-Asia skal sende den) eller eventuelt legger den ut for salg et annet sted.

Skulle derimot noen være interessert fungerer det slik at jeg importerer varen og så betaler kjøper meg via betaling til konto når jeg har PSPen i hende. Ifølge websiden til PA står det "usually ships within 1-5 days".

Flere bilder.

MoFo2

Ikke en dårlig deal... Hadde slått til, men jeg skal ikke ha Value Pack.

Hadde kanskje vært en ide å få vite når playasia får flere eksemplarer inn?

Sånn som jeg forstår det ut i fra beskrivelsen på siden deres, så har de få eksemplarer igjen, men forventer å få inn mer, derav 1-5 dager.

Og ja, det er en bra deal.

MoFo2

Prisen har nå gått ned hos Play-Asia, så om noen er interessert i bestillingen min, kan jeg be PA sende den snarest.

Totalen ligger nå på 3100,- + eventuell toll.

MoFo2

Har en kilde i USA som selger PSP Value Packs. Jeg har selv bestilt en fra han, tenkte jeg skulle sjekke her om det er flere som er interessert siden jeg kan kjøpe flere av han.

Info som følger:

347.00 usd - 2155kr

that price includes:
the cost of the value pack, all paypal costs, shipping costs, my applicable state sales taxes, packaging materials (box and bubble wrap) and a fee of about 15.00usd to cover my time/effort.

Spill som man kan velge fra er ($50, ca 311kr pr stk):

- ape escape: on the loose
- atv offroad fury: blazin' trails
- darkstalkers chronicle: the chaos tower
- dynasty warriors
- fifa 2005
- gretzky nhl
- lumines
- metal gear ac!d
- mlb (major league baseball)
- mvp baseball
- nba (national basketball assocation)
- nba street showdown
- need for speed rivals
- nfl street 2 unleashed
- rengoku: tower of purgatory
- ridge racer
- smartbomb
- spider-man 2
- tiger woods pga tour
- tony hawk's underground 2 remix
- twisted metal: head on
- untold legends: brotherhood of the blade
- wipeout pure
- world tour soccer

Jeg vet ikke hvor mange PSPer jeg kan kjøpe med han (i alle fall 1 ekstra), men tenkte jeg skulle spørre her før jeg snakker med han angående flere PSPer.

Prisene kan variere litt med tanke på valutakursene.

Antar jeg kommer til å runde av oppover til et fint rundt tall (muwaha!) for å dekke mine egne kostnader (packaging materials (box and bubble wrap) and a fee of about en hundrings frøken to cover my time/effort...vi sier en hundrings for alt).

MoFo2

Prisdropp? Nei, tror ikke det, men jeg skal ikke si noe for sikkert siden jeg ikke jobber i Play-Asia :p

Angående betaling for begge alternativene så betales det ikke noe før jeg har varen i hende, men jeg må vite at det er garantert at kjøper skal ha varen. Jeg har ikke lyst til å bruke en del penger (for en student i alle fall) for å så sitte igjen med en vare som jeg må begynne å selge igjen.

Og angående den privatpersonen i USA, så har jeg bare 1 PSP Value Pack å selge videre. Men om det er flere interesserte så kan jeg forhøre meg med han om han kan shippe flere. Spillene dere kan velge mellom finner dere på listen.

MoFo2

Opprinnelig skrevet av karamba@14.03.2005, 19.02
Jeg vurderer det sterkt. Noen tegn til prisdropp med det førstE?
189980​
Prisdropp den 24 mars, lansering i USA, da får du lett tak i en Value Pack i amerikanske webshops\nettauksjoner til 249$.

Fordi jeg sier det...? Nei, slik at han i USA vet hvor mange han skal sende og kan begynne å klargjøre ting til de skal sendes. Han må vel kjøpe inn en stor boks for å få plass til alt og så hvis noen sier, "nei jeg skal ha 2 til" så må han kjøpe ny boks. Noe sånt...

Uansett, fristen er satt :)

MoFo2

jeg må sjekke prisen etter 24/3 for å se forskjellen og om det lønner seg.

men hvis det ikke er store forskjellen kan vi godt gjøre en avtale.

Opprinnelig skrevet av MoFo2@18.03.2005, 12.02
Play-Asia har slettet ordren min, men om noen er interesserte så kan jeg få den reaktivert.

MoFo2
192142​

Luzhi er kameraten min, og jeg kan si at han er rimelig interessert i PSPen. Han kan du stole fult og holdent på :)

Han prater nesten ikke om annet ^_^