Sosial 3ds-geiming?

#1
Tenkte først og fremst på street fighter eller tetris, er kun dei eg har med multiplayerings. Skulle vel fungere å joine fra vennelista no. Lyst til å prøve?

Svar gjerne med klokkeslett i tråden. :)
 
#3
Vel, einaste tetrisen som har kommet på 3ds, ja. Eller ka faen i helvete for svarte satan det heiter. Fnis
Den er faktisk ganske artig btw! Fleire bra modi å velge mellom.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
Men åssen er vanlig modus på den? Jeg har det ikke og lurer egentlig bare på om det er verdt å kjøpe tetris IGJEN. har vel kjøpt det alt for mange ganger.
 
#6
Er vel det eg må til slutt. Får så lite for dei første spela som kom til maskina no uansett at det nesten ikkje er vits i å selge eller bytte dei bort.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Bare så det er sagt så er det samme folka som mekka Tetris Party som har laget nye Tetris. Jeg kjøpte Tetris Party Deluxe til DS (siden ett Tetris-spill på DS ikke var nok), og... vel. For å si det sånn så er Tetris DS en ypperlig håndholdt Tetris; alt av standardregler, eksemplarisk flerspiller, ikke noe fiksfakseri, en del nye modi som veksler mellom "helt greit" og "skikkelig artig", og alle de nyeste reglene (Hold Queue, Ghost Pieces, sånt jazz). Tetris Party... er igrunn det samme. Bare at de har loka det til. Grafikken ser ordentlig billig ut; spesielt sammenlignet med Tetris Battle på Facebook (som er den beste datapese-Tetrisen), musikken er førrjævli (det er nøyaktig en låt som går an, og det er bare hvis du holder ut shamisen-techno), de nye modiene er nesten utelukkende søppel, og - viktigst av alt - de har knota til reglene. Akkurat samma driten som Tetris Battle av en eller annen grunn har fått seg til å knote inn i Marathon-modusen sin: Lockdown er tilsynelatende variabel. Dermed kan du ende opp med en brikke du kan rotere på stacken i et par sekunder, og så er lockdown på de tre neste 0,001 sekunder sånn at du får en spike på tjue linjer. Høres ubetydelig ut, og det er det hvis du spiller på lave nivåer. Spiller du Master Mode (dvs. instant drop) ødelegger det hele spillet. Jeg anser meg selv for å være litt dugandes i Tetris (level 30? Hah, jeg ler), og jeg klarer ikke å fullføre Master Mode på Tetris Party. Hadde tenkt å kjøpe Tetris til 3DS helt til jeg så den samme umiskjennelige søplestilen som i Tetris Party. Styr til faen unna og kjøp Tetris DS isteden.
 
#8
Du har dessverre litt rett i alt du skriver, musikken er verre enn ballekreft (speler med Prodigy på mp3'en i staden, eg) og det føles ikkje like perfekt som Tetris DS. Dessverre. Men det har stats (sånt liker eg faktisk) og er ikkje ØDELAGT slik Tetris Party er, heldigvis. Den der var ubrukelig og uspelbar.

Men joa, Tetris DS føles framleis best som rein tetris.