Sosial spilling på DS-en

#1
Så, ja. Jeg vurderer å gå til innkjøp av den... DS Wi-Fi-dongle-driten. Det eneste spillet jeg har hittil som støtter onlinez multiplayerz functionz på DS-en er MP: Hunters.
Hvilke andre spill er artig å spille online på DS-en? Hva burde jeg skaffe?
List opp, jeg er rik!
 
#2
vel, jeg tar meg fremdeles en runde Mario Kart på nettet med noen fremmede i blandt. Konseptet blir jeg aldri lei, og det er som regel ikke vanskelig å finne folk å spille med.
 

K999

Keystone State Of Mind
#3
Animal crossing er også gøy! Besøk andre sine byer.

Edit: Og Tetris seff, det er et must!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Tetris DS ja, det er må-ha. Ligger på litt over 400 seire i onlinemodusen nå, og det er småtteri i forhold til de virkelig harde gutta der ute.
 
#6
WiFi-dingsebombsen til DS er noe dritt. Den virker ikke hos meg lengre. Sist gang jeg prøvde å reinstallere det som ble skjermen blå og det sto "Dumping av filer" på skjermen. Tror ikke det var så veldig farlig, men det skremte vettet av meg da -_-

Har hørt at den uoffisielle skal være bedre og billigere.

Dragon Quest IX skal ha co-op om jeg ikke tar helt feil.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
DS connecter via trådløst nett. Altså trenger du trådløst nett. De uten trådløs router kan kjøre Nintendos wifi-dongle i USB-porten på en maskin tilkoblet internett, slik at den pc-en fungerer som en gateway for DS-en.
 
#9
Takk for nyttig og god informasjon. Var en en smule redd for at jeg måtte kjøpe noe stygt jall som jeg festet oppå ds'en eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Pass dog på at du har aktivert kombinert 802.11b + g-modus; DS-en (og PSP, for den saks skyld) støtter bare 802.11b.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Det er heller ikke alle routere som kan prate med DS-en out-of-the-box, noen må settes i en viss innstilling først. All info om det på NintendoWiFi.com.