Sosiale Splatoon! [WiiU]

#1
Så, kven er med på litt action? Det mangler stemmechat, men med mobiltelefon og Skype kan det samarbeides ordentlig! Har ikkje nådd nivå 10 enda, så det er berre kosespeling for min del så langt!

Nokon som er med i kveld (17.06.2015) ca klokka 21?
edit. Neivel!

Neste gang? Neste gang.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hadde tenkt å joine, men var opptatt med bebis. Sorry, skal prøve igjen seinere. Ikke i morra for da er det avslutning.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Må anskaffe det her. Bytte inn 20spill på Gamestop og legge 399,- mellom frister sjeldent, men Splatoon frister ekstremt
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Kjøp det på eShop da vel, 330 spenn eller så.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Spennasjer jeg per dags dato ikke eier, så må evt selge spill til en detaljhandler for å få byttet til meg varen
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#8
Jeg lurer inn noen timer her og der på kveldstid ganske jevnlig, bare å joine hvis dere ser meg online. Tror ikke jeg orker låse ned noen konkrete tidspunkter eller bale med ekstern voice chat dog.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#9
ImageUploadedByTapatalk1434621460.869511.jpg

Fuck NAV, Tryggvekontoret ordner virkelig opp for en uføretrygdet, pengelens, tvspillfiksert mikrobe. Virkelig, jeg er målløs...

Da blir det iallefall litt Splatoonering når jeg kommer hjem fra Østerrike
 
#10
Jeg lurer inn noen timer her og der på kveldstid ganske jevnlig, bare å joine hvis dere ser meg online. Tror ikke jeg orker låse ned noen konkrete tidspunkter eller bale med ekstern voice chat dog.
Er berre å abonnere på denne tråden, og så fort nokon skriver her veit du at det KANSKJE blir action i kveld. Sjølv kan eg ikkje idag, stua blir okkupert. Men gøy at det er liv her! :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Havna på malingskjøret. Jeg elsker spillet.

Hva slags loadout kjører folk? Jeg er blodfersk (level 4), men trives hittil best med malingsrulla
 
#13
Hva slags loadout kjører folk? Jeg er blodfersk (level 4), men trives hittil best med malingsrulla
Har bikka 100 timer men holder meg som regel fortsatt til standard splattershot jr. utenom noen maps på ranked battles hvor den blir veid og funnet for lett.

Ang sosial spilling skal det visstnok komme en update i august som gjør at man kan danne egne lag (og egne regler). Kunne vært interessert i å blitt med da, nå kan man jo risikere å komme på forskjellig lag om man spiller med venner..
 
#14
Noen som fortsatt spiller? Kult å fått et rivaliserende treer/firer-lag å tevle mot. Lite å finne når man bare søker tilfeldig...
 
#15
Noen som fortsatt spiller? Kult å fått et rivaliserende treer/firer-lag å tevle mot. Lite å finne når man bare søker tilfeldig...
Ja, har startet opp igjen etter en liten Mario Maker pause. Har ikke noe lag men kunne vært interessert i å teste selvom jeg foreløpig ikke har noe opplegg for voice chat.