Spørsmål angående Resident Evil Zero

Jeg spillte Resident Evil Zero for første gang for en ukes tid siden, og helt siden jeg så introduksjons-videoen, har et spørsmål surret og gått oppe i hodet mitt.

S.T.A.R.S. Bravo Team krasjer med helikopteret sitt midt ute i en svær skog langt ute i ødemarka. Like etter at de forlater helikopteret, finner den en lastebil som har veltet. Spørsmålet mitt er hvordan i alle dager har den lastebilen havnet der? Det er ingen veier i nærheten, og hvorfor i svarte kjører en fangetransport gjennom en svær, tykk skog? Virker ikke dette veldig usannsynlig, eller er det jeg som gikk glipp av noe i den åpningvideoen??

Noen ideér?

Tror du legger for mye i det her...tror man ser en vei i åpningsvideoen, men husker ikke helt... Tipper at når de forlater helikopteret for å sjekke omgivelsene så kommer de "tilfeldigvis" over fange transporten på samme måte de "tilfeldigvis" kommer over toget...

Grunnen til at de valgte en avsidesliggende rute kan jo være så mangt.... det var raskeste vei, kø på hovedveiene, hovedveien stengt, orkan i området osv...

Tror ikke du skal henge deg opp i hvorfor, det har jo ikke noe med storyen å gjøre så lenge det skjedde...