Spiderman - Levering

#1
Hei. Jeg bestilte akkurat The Sims til Xbox fra Spiderman sine nettsider. Har aldri bestilt fra den siden før, så naturlig nok lurer jeg på hvordan de er med bla leveringstider. Noen som har erfaringer?
 
#2
jo da, det er kjempe bra. Aldri hatt noen problemer jeg, alt er bra, kjempe bra. Spiderman is best, east or west
 
#3
Opprinnelig skrevet av Remi@15.04.2004, 20.29
Hei. Jeg bestilte akkurat The Sims til Xbox fra Spiderman sine nettsider. Har aldri bestilt fra den siden før, så naturlig nok lurer jeg på hvordan de er med bla leveringstider. Noen som har erfaringer?
Hvis du bor i Norge (altså, hvis du skal ha tilsendt pakken til et sted i Norge), så tar det vel ca. 1-3 dager. Siden jeg bor i Asker (2 mil fra Oslo), så har som regel pakken vært på posten dagen etter jeg bestilte (også får jeg lappen om at den er på posten dagen etter). Dette er da fra pakken er sendt. Hvis det du har bestilt ikke er inne, så kan det jo ta lengre tid, for da må de skaffe det du skal ha først.
 
#4
Dette lover da bra! The Sims er jo et ganske gammelt spill så kan nok hende de ikke har det inne, men jeg får håpe på det beste.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Heh det spillet du bestilte Remi, er ikke så gammelt :p Siden det ikke er det gammle PC spillet, men derimot en egen versjon til PS2, X-BOX og GC.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@15.04.2004, 19.48
Heh det spillet du bestilte Remi, er ikke så gammelt :p Siden det ikke er det gammle PC spillet, men derimot en egen versjon til PS2, X-BOX og GC.
Jeg er fult klar over det, men det er da fremdeles relativt gammelt. Ca et år eller der omkring?
 
#9
Jeg har hatt en del problemer med Spiderman. Først bestilte jeg Dino Crisis 2 da det kom ut (brukt). Da jeg fikk det noen dager senere, fikk jeg kun en cd inn i manualen. Altså ikke noe cover! Klagde jo selvsagt og fikk pengene tilbake, så det er vel tilgitt, men ganske latterlig av dem å tro at jeg betaler 400 kr. for bare cden og manualen.

Andre gangen jeg bestilte noe der i fra, har jeg aldri fått. Har ikke betalt heller da. Så det er vel ikke så farlig. I tillegg er Spiderman ekstremt dyrt, og hvis dere skal bestille noe fra Norge ville jeg heller anbefale Bestshop og cdon.