Spill-resirkulering

Ja, julen nærmer seg stadig. Og i den anledning vil jeg ha noen nye, nostalgiske og kanskje litt julete spill. Derfor er det på tide å bytte ut spill.

Spill jeg vil ha:
Tomb Raider 1 og 2 (PSX)
Prince Of Persia Sands Of Time (PS2, Gamecube)
<strike>Prince Of Persia Warrior Within (PS2, Gamecube)</strike>
Eternal Darkness (Gamecube)
SSX Out Of Bounds (PS2, Gamecube)
F-Zero GX (Gamecube)
Sonic Heroes (PS2, Gamecube)
Jak And Daxter 2 og 3 (PS2)
Ghost Recon 2 (PS2, Gamecube)

Om du har ett eller flere spill fra denne lista må du skrike ut. Kan enten betale eller bytte dem til meg mot spill/DVDer.

Spill jeg kan bytte bort (mot hva som helst, kom med forslag):

Resident Evil Zero (Gamecube)
<strike>Resident Evil 2 (Gamecube)</strike>
Resident Evil 3 (Dreamcast)
Crazy Taxi 2 (Dreamcast)
Chu Chu Rocket (Dreamcast)
Space Channel 5 - US (Dreamcast)
NFL2k - US (Dreamcast)
Toy Commander (Dreamcast)
Sega Rally 2 (Dreamcast)
Gregory Horror Show (PS2)
Virtua Fighter 4 (PS2)
Virtua Tennis World Tour (PSP)
Need For Speed Underground 2 (Gamecube)

Edit:
La til Ghost Recon 2.

Er ganske skråsikker på at jeg har Tomb Raider 1&2 liggende, i platinum vel og merke. Bae si en pris du syntes er rimelig selv.

Jeg har Eternal Darkness og F-Zero GX (dette eier jeg sammen med en kamerat, så må ta en prat med han først).

Men jeg kan egentlig ikke se noe særlig interessant på lista di. Du har ikke flere spill som du kanskje kunne tenke deg å bytte bort? Jeg er interessert i spill til PS2, GC, PSX, GBA og DS, så om du skulle ha noe mer er det bare å skrive dem ned.

Sårri bårri. Synes ikke det hørtes så morsomt ut. Men om du slenger ved et annet spill så kan vi kanskje få til noe. Har du andre GC- eller PS2-spill (selvfølgelig har du det, men noen du vil bytte bort :p)?

Jeg har Eternal Darkness og F-Zero GX (dette eier jeg sammen med en kamerat, så må ta en prat med han først).

Men jeg kan egentlig ikke se noe særlig interessant på lista di. Du har ikke flere spill som du kanskje kunne tenke deg å bytte bort? Jeg er interessert i spill til PS2, GC, PSX, GBA og DS, så om du skulle ha noe mer er det bare å skrive dem ned.
[/b]
Om du er kåt på DS spill, har jeg Project Rub liggende.

Sonic:
Synes fremdeles det virker litt ujevnt. Project Rub er et ganske nytt 400 kroners DS spill, mens Eternal Darkness er et steingammelt GC spill man nærmest får slengt etter seg. Har du ikke ett annet spill til hvilkensomhelst konsoll du ikke spiller i det hele tatt?

Haha... Sorry, bare jeg som prøver desp. å kvitte meg med ED, hehe...

Skal vi se, har du Xbox? Har masse xbox spill jeg ikke spiller lenger.
Ellers har jeg ikke noe annet jeg vil bytte bort, har mer RPG til PS2/GC og de samler jeg på.

Jeppers, Forza Motorsport, XSN NFL 2004 (sealed), Project Snowblind, Mech Assault 2 (sealed). Kan også bytte mot Darkstalkers, NFSUR til PSP. Etter jeg sjekket igjennom hyllene med spill var det ikke så mye jeg egentlig ville bytte bort. Sorry.