Spill Space Phallus, vinn Halo Wars!

Sancti

Terrorkatt
#1
Spillegal har en splitter ny utgave av Halo Wars til Xbox 360 som kan bli din, og denne gangen spiller vi Space Phallus!





Slik går du frem for å delta:

1. Last ned Space Phallus til din maskin her:
Linux - Mac - Windows

2. Når du oppnår ny highscore tar du et screenshot som du poster i denne tråden. Du skal bare poste ditt resultat hvis du har overgått vedkommende som postet siste innlegg.
Hvis du ikke vet hvordan du tar skjermbilde: trykk PrtSc på tastaturet når du har resultatskjermen oppe og lim inn i for eksempel Paint eller Photoshop.

3. Den som har oppnådd høyeste poengsum fredag 27. mars klokken 18.00 (norsk tid) stikker av med gevinsten.

4. Du skal ikke endre bildene dine utover beskjæring og bildestørrelse. Forsøk på å jukse resulterer i utestengelse.

Lykke til!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Siden jeg er førstemann, kan jeg kline med en utsøkt ræva highscore som det burde være lett for alle å slå. \m/



(Jeg har jo ikke 360 uansett.)
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Bare vent Nilo, jeg skal nok premiere deg en dag.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Faen Nilo, ingen kan slå dine ferdigheter når det kommer til kuk. :(
 
#12
MUHAHAHAH! Var sååå nærme 200 000, men pytt pytt!

Jante, jeoulus of moi? Ikke alle kan suge like bra som meg!

Justin får ikke lov til værra med, han cheater!

 

Sancti

Terrorkatt
#15
Da har du to uker på å lære det utenat sånn at du kan tredoble scoren din. =D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Mase med photoshop bare for å vinne et spill og en gnagende skyldfølelse? Høres ut som mer tiltak enn å bare spille penisspillet.

Snikedit: Dessuten sa Sancti at det ikke er lov, sådetså.

Dobbelsnikedit: Nilo er bare redd for å ikke score poeng hos forumets drømmedame.
 
#20
Så er det ikke alle som får så mye skyldfølelse av å gjøre noe sånt på et forum heller. Men de fleste av medlemene her har jo et sånt forhold til forumet at dem ikke ville ha gjort noe sånt, vet jeg.

Kanskje man burde ta bilde av PC-skjermen heretter, istedet for å ta screenshot? Ikke at det er helt bombesikkert heller, men da er det ganske lett å se om det er noe juks, hvis det ikke noen her som har mæd skillz i photoshop.

Eller evt. bare drite i det og stole på folka her.:p