Spillegal har fått ny moderator: Frenzy

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Vel, dere kjenner drillen. Dette er altså øyeblikket hvor du skribler noe fornuftig om hvorfor nettopp du skal få denne ærefyldte og spennende rollen. Prøv å få en grei lengde på teksten og send den til meg via PM. Om du har vært moderator før og fått "fyken", har ingenting å si. Nå er din sjanse til å bevise hvor egnet du faktisk er til jobben.
Et kriterie for å få jobben er at du er sånn noenlunde aktiv på spillegal, bruker en del tid her, og faktisk tar til takke med å måtte være oppdatert på hva som skjer i Spesielle Seksjoner. Det største hakekorset er at jeg skal kunne få tak i deg over MSN. I tilfelle jeg er beruset og vil sytre over alle jentene som ikke vil ha meg, eller om jeg rett og slett vil gi deg noen pointers om hvordan jeg vil at forumet skal se ut. Men ta det med ro, mest sannsynlig bare jenteprat. Neida.
Med den elegante avslutningen er det opp til dere og ta tastaturet fatt. Prøv å vis litt innsikt i både forumet og nevnte seksjon i PMen, så skal du ikke se bortifra at nettopp du vil få bære den anerkjente Moderator-logoen.

Lykke til.
 
#2
Tro det eller ei, men jeg har vaert fryktelig opptatt i det siste. Har faktisk ikke vaert hjemme siden torsdag (skriver dette med PSPen, ved aa laane internetten til eirne av huset som en kompis av meg har leilighet hos). Jeg vil kunngjoere vinneren innen 48 timer dog, saa stay tuned.
 
#3
Nå er jakten på Norges nye superstjer... nei, faen. Spillegals rykende ferske Moderator er utnevnt. "Vinneren" er ingen ringere enn ringreven Frenzy. Alle andre som søkte trenger dog ikke å føle seg helt utenfor, svært mange av bidragene var gode. Men Frenzy hadde altså det "lille ekstra". Om dere ønsker å gratulere den nøye utvalgte, kan dere sende han en hyggelig PM. Det blir han nok glad for. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.