Spillegal i nytt "strategisk samarbeid"

Endre

Ødela forumet
#1
Spillegal, og folka bak blant annet japani.no (som forøvrig går under DirtyWorker ANS) inngår et strategisk samarbeid, som vi har valgt å kalle det.

Multimillion-konglomeratet DirtyWorker insisterer på at vi skal ha et slags nettmøte kommende søndag, hvor vi skal fortelle mer om samarbeidet, dere kan stille oss spørsmål, og vi forhåpentligvis får så mye blest rundt denne greia at vi kan selge SG for et sekssifret beløp.

Nei, ærlig talt vil dere ikke merke de altfor store forandringene til Spillegal slik dere kjenner det i dag, men samarbeidet vil gi oss en del fordeler når det kommer til en rekke ting. Det blir forøvrig nettmøte på søndag, så ta en tur innom denne tråden igjen snart, for mer informasjon om hvordan dette skal foregå.

Dette emnet holdes oppe slik at noen av DW-folka kan presentere seg, men ellers vil vi ikke komme med mer informasjon om selve samarbeidet før søndag.

- Pressemelding
 
#2
Yow,

Jeg er Espen Alexander Jütte, PR-Ansvarlig for DirtyWorker, det er mitt ansvar å holde kontakten med brukerne. Jeg er også arrangør for Desucon. Jeg er av SNES-generasjonen og har til slutt endt opp med å legge min elsk på DSen.

Jeg er personen dere kan ta opp problemer med og dere kommer garantert til å se mer til meg, kanskje også i virkeligheten.

For tiden spiller jeg: Puyo Pop Fever 15th, veldig casual EvE-online (MMORPGer er farlige) og Megaman ZX.
 
#3
Får vel introdusere meg selv jeg også. Mitt navn er Kim Visnes aka. Havok, jeg er administrerende direktør i DirtyWorker, og har ansvaret for de ansatte samt alt administrativt. Jeg er personen som alle kjefter på hvis noe går galt, samt han som gjør at ting går i rundt. For lenge siden var jeg admin på Spillegal. Jeg startet DDR Norway, naruto.norway og nå i senere tid Japani NORWAY.

Jeg er av NES-generasjonen og for tiden legger jeg alt for mye tid i Xbox 360 og PC. Når jeg drar ut tar jeg alltid med meg DS og PSP. For tiden spiller jeg WoW (*gasp*), GRAW2, Castlevania SOTN og diverse NES/SNES spill.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#4
Fufufufu~

Dette blir jo helt sjønt ^_^

EDIT: ^_______________________________________________^
 
#6
SITAT(CockMcBalls @ 19.04.07, 23.35) 61999
Spillegal + Wapaneserforum = aw ffs :/

E: We gots yellow fever!
[/b]
Så så, wapaneserforumet kommer nok neppe til å ha noe her å gjøre. De forbli adskilte og kommer ikke til å nærme seg på noe slikt vis. Dessuten tror jeg at hvis man kombinerer de to så får du verdens første forumkrig ført ekslusivt med pocky og BFG-er.

Så nei, ingen planer om å kombinere dem på noen slik måte.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#9
Æsj. Ikkeno' drama på oss.
 
#11
*kaste Pocky og Oden på Jante* kekek
 
#14
Hei jarle. Fiks irssihosten min inn i Sephiroth på #sexbomb! :grr:
 
#16
Det kan nok stemme! Sup med at hosten er mindstorm og ikke smacked? :eek:
 
#17
SITAT(viddy @ 20.04.07, 00.28) 62025
Du vet det er jeg som eier den ikkesant, og at haz egentlig suger? :3
[/b]
Du er eier og jeg er arbeidsmaur, right? :p

Så masse japanifolk infiltrerer spillegal... hmmm.

:v: Hihi
 
#18
Ingen forventer den japanofilske inkvisisjonen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Stilig :D

Morn, p33r og Havok!

Desucon... Hvorfor høres det så kjent ut? :s
 
#20
SITAT(EagleJin @ 20.04.07, 00.44) 62029
Stilig :D

Morn, p33r og Havok!

Desucon... Hvorfor høres det så kjent ut? :s
[/b]
Det var der man spilte en litt improvisert Streetfighter-turnering med en god del spillpremier fra Atari. Var chiefgutti som arrangerte såvidt jeg husker.