Spillegal-klanen

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#1
Ja, da var det på tide å igangsette en visjon jeg har hatt nå en stund. Emnetittelen sier vel alt, og jeg er ute etter medlemmer til denne nystartede klanen(med meg som leder, selvfølgelig). Målet med klanen er å samle de beste BFV-spillerne på forumet som en klan, for siden å legge ut på ferder gjennom Vietnam's virtuelle slagmarker for å utfordre andre klaner, og evt. gamer-sider. Hvis prosjektet blir vellykket kan vi utøke det til andre spill(f.eks UT2004, Halo... Who knows).

etter litt diskusjon og skuffende oppmelding av medlemmer, har vi i The Jedi Council bestemt oss for å ekspandere til UT2004. Det vil si at vi spiller BÅDE UT2004 og BFV. Meld deg på, mann! SG needs you!

Regler:

- Du må eie minimum ett eksemplar av spillet Battlefield: Vietnam og/eller Unreal Tournament 2004(det vil si at vi ikke godtar crackede piratkopier og liknende, her er det KUN retail som gjelder).

- Du må inneha en bredbåndslinje(unntak kan gjøres i gitte situasjoner, send meg en PM hvis dette angår deg).

- Du MÅ være registrert på dette forumet(gjerne litt aktiv også, selv om det ikke er et must).

- Du MÅ ha lest igjennom denne posten og ha oppfattet innholdet.

- Bruk av/tilgang til Ventrilo(et voice-program) og headset med mikk, evt. bare mikrofon er en fordel, selv om dette enda er ganske uklart. Mer info senere.

- Du må kunne være en del av et team, og ha respekt for dine lagkamerater. Dette gjelder også språkbruk.

- Du må bruke ditt forum-kallenavn når vi spiller, dette for å unngå forvirring.

Da skulle vel alt være klart. De som er interreserte kan legge en post i dette emnet, evt. sende meg en PM. Nøl heller ikke med å sende meg en PM dersom det skulle oppstå noen uklarheter.

Vi vil begynne smått, med rekruttering og trening. Siden jeg ikke innehar noen egen spillserver må vi nøye oss med å trene på forlatte servere(don't worry, jeg har oversikt over dette). Vi trenger et ganske basic team, dvs. en sniper, et assault-team, en heli-pilot eller to... Hele pakken med andre ord. Jeg vil selv mest agere som taktisk kommando, gjerne i form av Ventrilo-commands(når vi får klarlagt det). Ikke missforstå, jeg vil i aller høyeste grad delta på slagmarken selv, så ikke bekymre dere.

Da var vel det meste klarlagt. Meld dere på, folkens.

HUSK: Hvis du bruker et annet nickname på BFV, vennligst post det i samme slengen)!

Medlemsliste(BFV):

Mandark(leder)
Don Corleone
The R-Man
Gunther
Iliuz
Scarface
Headstah
Bolle
Pepperkake

Medlemsliste(UT2004):

Mandark
Iliuz
Yetipants
CockMcBalls
Agradula
Stiluz
Magicollie
Jinz0
Novastrum
Pepperkake
MoDef
Shadar
DoomKak
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.05.2004, 19.19
Count me inn Mandark!! Jeg blir seff med :D
Jeg er foresten Solid-Snake i BFV  :thumbsup:
Jeg kaller meg Solid-Snake i BFV :D :gevær: :zorro: :kul:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Jeg er klart med på UT2004. Skal bli fett å få jabbe litt med Mandark og resten av banden over VoIP. :ler:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Nice gutter, nice. Flott å se så kjekk ungdom som trår til for å forsvare SG's gode navn og rykte.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#10
Hmm.. jeg vil ikke være med men jeg kaller meg ihvertfall i ut2004 testikkel! :D

Ja det er faktisk sant!
 
#12
Opprinnelig skrevet av Mandark@05.05.2004, 21.16
Kom igjen folkens! Det må da være fler som har BFV her? Slapp av, det stilles ingen krav til skills i første omgang, det er jo det treningen er til for.
<-

haha.. Mulig jeg får fatt i ut2k4 på tirsdag og^^

Mulig jeg joiner dere da, da vil jeg og hoste et forum, blir litt dumt med alt tatt her :sukk:

Jada, jeg har alt jeg
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Vi jobber med saken. Det blir nok mest UT2004 i første omgang, siden vi har flest rekrutter til den delen.
 
#17
Hva med at vi også oppretter en kanal kalt sg.ut2k4 for UT2004 folket? Så kunne vi lettere fått avtalt tidspunket og begynt å "trene" :)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Gunther@18.05.2004, 21.34
Et lite forslag

Hva om det som har BFV her på spillegal møtes på mIRC på en kanal ved navn spillegal.bfv kl. 2000. Så kunne vi spilt litt sammen iallefall. Når det gjelder Ventrilo kanal kunne vi har brukt live.battlefield.no (Det er battlefield.no sin Ventrilo server) der er det masse kanaler med ingen i. Så de som vil kan møte opp på IRC (Spillegal.bfv @ efnet) og diskutere litt der i dag (18.05) kl 2000.
ugh ugh..

Send heller pm til en admin, så får dere eget vt rom. De sponser det for klaner, greiere med egen! pluss passord..

Opprett heller en kanal på Quakenet :confused:

Edit: Jeg holder meg i 1stac, uansett.. Mandark er i Milorg og da.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@19.05.2004, 10.02
Er ikkje Milorg oppløyst da ?
BF-delen, ja.

Meen, det henger noen igjen, de spiller som regel bare public.. For moro sikkert. De spiller i alle fall ingen pcw'er eller lignende, ikke som jeg har hørt. Mulig de begynner skikkelig etterhvert (?)

Mange av de gamle folka i Milorg, har vel dannet en ny klan. Linge..

#Linge @ Quakenet

Noen har vel hoppet over til andre klaner og.