Spillegal.no CS1.6 server

#1
Vet ikke helt hvor jeg skal sette denne her så jeg setter den her.. :ehm...:

Hvis noen cheater på Serveren så vær snill å lag en demo å ta steam id, eller kontakt admins på "#spillegal /\ #SG.CS |EFnet" vet ikke om admins vil bry seg men dere har ihvertfall bevis på at de er like skyldig som G.W Bush i idioti. Ok! ;)
 
#2
Vi har tatt nok av juksepaver. Bannet 4 bare idag.
Demoer og steamid er fint, men de fleste jukser så åpenlyst at det nesten er overkill med bevis. Akkurat som vi slipper inn en som har blitt tatt med speedhack inn igjen? As if.
Vi er 5 admins, så vi burde være tilgjengelige omtrent hele tiden. Om vi ikke er det, gjerne ta demo, og screenshot av steamid'en i konsollen. Jeg har på automatisk motagelse av filer via DCC, så det er bare å sende.

Jeg håper denne juksefrenzyen går over snart. Er lei av juksepaver med flere kontoer som kommer inn igjen og lager kvalm. Besøk av myg0t har vi også hatt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Opprinnelig skrevet av Madsy@26.01.2005, 01.39
Besøk av myg0t har vi også hatt.
168952​
Hva er det med denne klanen som er så spesiellt egentlig? Bortsett fra pwned.nl da selvsagt.
 
#5
Jada, dere hjelper SG miljøet og bla bla bla, MEN hvis alle filmer så får vi bannet dem fra Steam. Det er mye lettere. og forresten hvordan er det man lager en sånn admin vote? dritt at cehateren ikke gir seg og ødlegger et godt spill.
 
#6
Hvordan hadde du tenkt å få dem bannet fra Steam? Da må de bli tatt av VAC.. Hvem som helst kan manipulere logger og screenshots. Hvis man kunne levere inn demo/screenshot/logger som bevis for juks, så hadde det mest sannsynlig skjedd flere justismord ;)
 
C

Crizpy

Gjest
#7
Vi kan jo gjøre som resten av norges oppegående servere...melde oss inn i Radar. Hvis de får loggen, og banner steam_id greia, kan de ikke spille på brukbare norske servere lengre.
 
#8
Æsj. Jeg har vært innom SG serveren flere ganger nå, og ikke en eneste gang har det faktisk vært et SG medlem der. Jeg vil spille med deg igjen, Crizpy :(
 
C

Crizpy

Gjest
#9
Have no ph3r!
Jeg er der relativt ofte. Musa og meg herjer serveren!
U R welcome to join us :tommelopp:
 
#10
#11
Eier dere alle hele tiden på servern jo.

Jeg er også møkklei folk som sier at jeg cheater (til dere admins), mulig å sette en munnkurv på de snart?
 
#12
Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.01.2005, 15.20
Eier dere alle hele tiden på servern jo.

Jeg er også møkklei folk som sier at jeg cheater (til dere admins), mulig å sette en munnkurv på de snart?
171660​
kan ikke skjønne at noen beskylder deg for cheat, du er jo bare så dårlig da. herregud azz :p

Det jeg savner er en admin som er der nå du trenger han. Eller en som er tilgjengelig på irc. Crizpy fortjener skryt, han spiller ikke så ofte (ikke så ofte som meg) men det er veldig lett å få kontakt med han og få han til å komme inn på servern når det er noen som cheater.
 
#14
Enig meg musa det med at Crizpy er den raskeste til å nå frem. Jeg har heller ikke sett til Xal og Madsy i det siste på serveren. Og St. Iliuz er jo der aldri.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#15
Myg0t suger, men ikke vis at du er sint på dem ... da slutter de aldri.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Hayaka@31.01.2005, 18.07
Enig meg musa det med at Crizpy er den raskeste til å nå frem. Jeg har heller ikke sett til Xal og Madsy i det siste på serveren. Og St. Iliuz er jo der aldri.
171724​
Tre bokstaver: NWN.
Uansett, på #spillegal.cs er admins, hvis det er noe.
 
#17
Jeg har vært på serveren ca annenhver dag, når det faktisk var plass til å komme inn. Stadig fullt. Forøvrig er jeg tilgjengelig på IRC ca hele tiden.