Spillegal søker mannskap!

Sancti

Terrorkatt
#1
Som mange av våre gamle medlemmer kanskje merker har aktiviteten på Spillegal sunket en del de siste årene. Vi har lyst til å gjøre et skippertak for å gjenopplive forumet, og vil se om det er hjelp å hente fra våre trofaste og engasjerte medlemmer.


Vi ønsker oss tre nye moderatorer, følgende kriterier gjelder alle som har lyst til å søke:
Du er genuint spillinteresserte, kreativ, god til å kommunisere og villige til å gjøre en innsats; ikke bare den neste uka men i lengre tid fremover. Hvis du er usikker på om du har tid til overs eller bare sånn halvveis interessert ser vi helst at du avstår fra å søke; denne gangen trenger vi noen som kan investere både tid og krefter. Du må regne med å delta på nettmøter med de andre moderatorene med jevne mellomrom, være aktiv på forumet (ikke bare lese, men også skrive), og ellers ha ansvar for ett av disse hovedområdene:

Facebook - - SOLGT TIL KJEKK, UNG HERREMANN
Spillegal har en fanside på Facebook som foreløpig ikke er så veldig aktiv. Dette håper vi å forandre ved å gi en av moderatorene hovedansvar for å oppdatere siden og knytte den tettere opp mot det som skjer på forumet. Mer informasjon om hva slags stoff vi ønsker oss i oppdateringene blir gitt til den aktuelle, men vi søker primært noen som også leser andre spillsider og nyheter daglig.

Presse
Vi trenger noen med hovedansvar for å trekke nye medlemmer og knytte nyttige kontakter utenfor forumet. Blant annet håper vi å kunne skaffe noen finere premier til konkurransene våre etter hvert, og da har vi bruk for noen som er så snill/kul/søt at andre vil gi oss ting med glede. Du må ikke ha noe imot å skrive en del e-poster til folk du ikke kjenner, du må selvsagt være god til å kommunisere skriftlig og kunne arbeide på eget initiativ. Du vil også få ansvar for å spre Spillegals gode navn og rykte utenfor forumet.

Forumaktiviteter
Spillegal håper å kunne fortsette med månedlige konkurranser, og jeg trenger noen som kan ta ansvaret for å holde det i gang, lage avstemningene, sende ut premier og sørge for at så mange som mulig deltar. Du får også hovedansvar for å opprette andre tråder som kan bidra til økt aktivitet, som for eksempel avstemninger og nyhetstråder.


Søkeren bør helst være omgjengelig og hjelpsom, positivt innstilt til forandring og i stand til å utføre de oppgavene som blir tildelt innen rimelig tid. Vi ser på det som en selvfølge at du frekventerer forumet ofte, og vi er avhengige av god kommunikasjon på teamet hvis vi skal få dette til å fungere.



Vi har allerede en liten gruppe som tar seg av forummoderering, og dere kan be dem om assistanse hvis dere skulle trenge noe spesielt eller være borte i perioder. Vi ønsker tre stramme, nye moderatorer velkommen inn i en ganske trivelig og erfaren stab, og hvis du vil være en av dem kan du sende meg en kort søknad på PM.



Skriv det jeg trenger å vite om deg, relevant erfaring, samt hvilket av de tre hovedområdene du ønsker å ha ansvar for. Det er lov å føre opp flere hvis du føler du egner deg til mer enn en av oppgavene. Du må også overbevise meg om at du er i stand til å yte og være klar over at dette er et langsiktig prosjekt som krever at man ikke mister ånden underveis, men vi er her for å hjelpe deg. :)



Stillingene er åpne til vi har funnet gode kandidater til å fylle rollene, jeg håper interesserte tar kontakt med meg snarest.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Hvis Filip ikke er JustinCase, så nominerer jeg JustinCase.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
(Justin) Case in motherfucking point, Siri.
 
#6
SG er forumet eg henger definitivt mest på, skulle gjerne hjulpet meir til men med baby etc blir det nok knapt med tid.. Shame!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Takk forresten Drauden, men "og vil se om det er hjelp å hente fra våre trofaste og engasjerte medlemmer."
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Gi han litt slakk da. Drauden vet jo ikke om svindleriet.