Spillegal Spiller Spill Sammen!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1


Da har jeg opprettet Livestream-konto i Spillegals navn i forbindelse med det nye vi holder på med rundt NeoSG. Livestream, fordi de har en egen "Procaster"-klient som er ganske ålreit og når en Livestream-kanal ikke er live kan den settes til å spille av lagrede klipp, og absolutt alt vi streamer kan settes til å bli lagret.

Det jeg i den forbindelse setter i gang nå er rett og slett en serie med SSSS: Spillegal Spiller Spill Sammen. Dette har to formål: det ene er å bygge nevnte videobibliotek, det andre (og viktigste) er å få i gang flere sosiale spillkvelder med norges offisielt beste spillcommunity. Jeg ser for meg at vi finner frem spill der vi har mulighet til å gjøre noe artig ut av det i stedet for å bare kjøre Generic Deathmatch Mode hver gang. F.eks. tenkte jeg blant de første kveldene kan være Halo 3 med Virus- og RocketRace-modi, 4-player coop-speede gjennom Crackdown, flest mulig mann i én bil og lage trøbbel i Liberty City og så bare la ting utfolde seg.. Alt i alt ønsker jeg at vi prøver å lage et bredt spekter heller enn dypt, altså forskjellige spill heller enn de samme om igjen.

Ikke tenk så mye på at dette skal streames og være sebart og slikt, vi skal spille spill og ha det gøy. Jeg bare streamer mens vi først er i gang og over tid kan man bare skrelle bort alt rælet og sitte igjen med de delene der avføringen virkelig traff vifta. Jeg håper vi kan få en serie ut av dette og rett og slett møtes mer på internett.


Without further ado: jeg er klar for geiming i kveld og det er du og! Deponer forslag til ting vi bør spille og shit vi kan finne på i denne tråden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Har Rock Band 3 og Haloene, men også Little Big Planet 2. Kan frem til Norge vs. Danmark!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Halo 3 for shizzle. Skal sjekke at alt funker som det skal når jeg kommer hjem fra jobb.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Kan vel og nevnes at en eller annen gang eller så neste uke skal jeg og Scary Paladin prompe rundt i Saint's Row 2. Må bare få tilbake min kopi av spillen først.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Spill et eller annet på PC også daaa, sånn at jeg kan være meeeed. Buggz: Jeg vet du er gira på UT3.
 
#10
Hvem vet, kanskje vi får opp no pc-gayming snart. Kanskje noen på forumet til og med vil være med? Hmm.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Justin, du får jo besøk av Nicholas i morgen kveld. Hva om vi benytter anledningen og tar no Halo3-ings da?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Ikke dumt, vi holder kontakten utover dagen!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Varm Pusur dobbelstreames NÅ.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Var artig å høre på dere mumle i ca. fem minutter. Forresten, jeg måtte åpne videoene i sånn ny livestream-fane før jeg kunne lukke fanen og spille av i neo-sg. På begge.
 
#18
Protip: trykk på play-knappen nederst istedenfor midt på.
 
#20
Du bommer på knappen, eid.