Spillegal VS ganon Januar 2015 - Januar 2016. WAKA WAKA WAKA

ganon

The Boshy
#1
Nytt år, nye muligheter! Vi starter året med en klassiker som har fått seg en real overhaling:



Dette blir en gjenganger dette året med diverse månedlige utfordringer samtidig som det kommer til å pågå en forhåpentligvis knallhard kamp om beste plassering totalt sett.
Selv om det blir mye Pac-Man i år kommer vi til å konkurrere i mye annet spennende også. Jeg håper også å få til minst to lokale konkurranser hjemme hos meg i løpet av året, den første allerede i Februar!

Reglene:

1. Du må være et aktivt forummedlem. (Er du ny her, men virker ålreit får du nok lov til å delta. Bare å spørre meg i tråden eller på PM)
2. Du må svare innen den gjeldende måneden.
3. Du må fremlegge bildebevis eller legge til haglegnomen på steam.

Vi skal nå i januar konkurrere i score attack 5mins på Championship 2 banen (den første).

Premie Januar 2015: Vinn en pakke med goodies! Premie tilgjengelig om minst 10 leverer bidrag.

Vinner Januar:



Lederbrett Game mode total:

 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Steam-link tilgjengelig?
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Bah, glemte helt det var en app for Steam. Dro ned All You Can Eat-versjonen bare fordi det er faens Pac-Man. Blir å bli eid av dere alle
 

Novastrum

Feminist-elitist
#5
Kult å se at scoren min automagisk blir med, selv om den er relativt skuff å se på slik den er nå. Dette er det ultimate arcadestick-spillet som er av nyere dato, og jeg skal se om jeg kan rydde klar et par timer med dette noen kvelder denne uka. Håper 10+ folk slenger seg på slik at vi får motivert fram litt konkurranse!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Spiller selvsagt Smash nå, men skal hive meg på jeg og.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Bare roper ut at jeg har @Tomas på min liste også. Om fyren føler seg kallet, såklart
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Først vil jeg takke... Neida, men jeg bare poster en replay her sånn at kanskje enda flere får lyst å spille denne spillen:


Masse brølere, men så er det også langt opp til den magiske grensen på 2M.
 
#13
Vi er godt ut i måneden og slik ser ståa ut i skrivende stund:



Jeg mistet lysten til å spille dette en stund fordi jeg spilte offline en dag jeg ikke hadde nett og da fant spillet ut at jeg fortjente å miste alt jeg hadde gjort. Leaderboards tidene mine var der fortsatt, men jeg måtte gjøre alt på nytt for å åpne baner og slikt :argh: Nå er jeg derimot tilbake på hesten igjen og løpet er ikke avgjort!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
Ikke spilt detta siden midten av Januar. Får ta det opp igjen nå