Spillegal VS ganon

ganon

The Boshy
#1
Jeg legger hodet på hoggestabben og gir dere alle en mulighet til å håne meg og frata meg ikke bare heder og ære, men kalde harde penger...

Pirrer jeg nysgjerrigheten din? Jeg har tenkt til å gi dere en utfordring forhåpentligvis hver måned det kommende året hvis konseptet blir satt pris på, med premier og det hele. Jeg skal forsøke å gi dere utfordringer i spill det er lett å plukke opp, men vanskelige å mestre. Jeg skal også forsøke å holde meg til titler de fleste enten har eller kan plukke opp for en slikk eller ingenting. Konkurransene kommer nok ikke alltid til å handle om å slå meg i en high score, men stol på meg at det blir vanskelig...

Jeg tjuvstarter litt på januar utfordringen for å kjenne på stemningen, og det er litt av et spill vi skal kjempe med! Jeg vet at flere av dere har konkurrert mot hverandre (meg inkludert) i det tidligere, men nå er innsatsen høynet. Det er nemlig Super Hexagon! Jeg sa det ble vanskelig, men fortvil ikke. Dere har noen fordeler.
1. Jeg får ikke lov til å oppdatere tidene mine mens konkurransen er aktiv.
2. Dere burde være mer enn nok motivert av premiene under.
3. Jeg har ærlig talt ikke spilt dette på år og dag og for alt jeg vet har dere vunnet allerede.

Jeg har dog noen betingelser.

1. Du må være et aktivt forummedlem. (Er du ny her, men virker ålreit får du nok lov til å delta. Bare å spørre meg i tråden eller på PM)
2. Du må svare innen februar.
3. Du må fremlegge bildebevis. (se hvordan jeg har gjort det om du er i tvil)

For de som ikke klarer kravene, men er fornøyd med innsatsen, vil jeg foreslå at de lager et innlegg i den andre Super Hexagon tråden!

Link: http://www.spillegal.no/threads/super-hexagon-på-ipøn-ipæd-og-snart-pese-etterhvert-ændråid-åsså.18118/

Men hva kan jeg vinne lurer du nok på nå. Jo det skal jeg si deg.

1. Premie: Slå samtlige av tidene mine og vinn en valgfri tittel fra året som har vært!

2. Premie: Slå minst tre av tidene mine og vinn et indie spill fra året som har vært!

3. Premie: Slå en av tidene mine og vinn et indiespill jeg finner til en billig penge!

Premiene vil bli gitt som gaver på Steam utenom førstepremien hvor jeg vil sende et fysisk eksemplar om ønskelig for en valgfri plattform til den heldige, og meget dyktige, vinneren. Det er selvfølgelig en liten hake. Det kan kun være en vinner, og det er førstemann til mølla. Er det noen som legger ut bevis på at de har tredjepremien må du klare kravet for andrepremien for å sikre deg premien etc.

Og da gjenstår det bare å vise hva dere er oppe imot. Lykke til!











 

Javi

elsker dette landet
#2
Har ikke spilt det før men...it's on BIATCH!


Edit: shiiit, det kan ta litt tid å komme inn i det her. Til nå får jeg bare til rundt 9 sekunder på hard. Her må jeg gå tilbake til mine tidligere dager som tetris-mester.
 

Sofie

Like my body?
#4
Yikes. Lenge siden jeg har spilt, men ser jo at med tid og dedikasjon er det ikke utenkelig at jeg kan ta noen av tidene dine. Får se om jeg finner tiden, spilte litt nå, og var ikke engang i nærheten av mine egne highscores.
 

Javi

elsker dette landet
#5
Huff. Satt med dette store deler av flyturen til Oslo. Har bare klart 19 sekunder til nå.
 
#6
Kult! Jeg går ut ifra at det er lov å spille iPhone-versjonen?
 

Sofie

Like my body?
#8
Oppdatering:

Forsøker å spille litt når jeg har tid. Har egentlig ikke så mye tid, men synes jeg begynner å nærme meg nivået jeg var på, så det har jo gått relativt fort. Lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet, for jeg er fortsatt ikke i nærheten av å nå opp til Ganon sine highscores. MEN; jeg satte i alle fall ny personlig rekord i hardest, så det er da noe.
 

Vedlegg

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Men bruker dere solbriller?




Han og kompisen Jannis Tripodianos (16) har solbriller på. Bedre det, forklarer de, enn å skru lysstyrken på skjermen ned. Lillemoen spiller Hexagon, et spill der en liten markør til stadighet holder på å bli sperret inne av sekskanter som går fortere og fortere.

– Man kan jo bli tussete av å bare se på?

– Jeg har spilt det fem timer i strekk, sier Lillemoen. Han er rangert som den 877. beste Hexagon-spilleren i verden.
 

ganon

The Boshy
#13
Game over! Januar er over og vi har en vinner denne måneden, nemlig Agradula! Ny utfordring kommer om noen få strakser, så hent noe beroligende, ha en pute du kan skrike i klar, for dette blir ikke lett!

Denne månedens utfordring blir platforming fra helvete, og neste måned blir litt spesiell da et spill blir utgitt som jeg vet alle gleder seg til, så forbered dere på en utfordring som går utover måneden, ja kanskje resten av året... I april blir det gamle skolen FPS og jeg tror det blir en utfordring for historiebøkene. Vi får se.

Hvis det er en sjanger eller kanskje et spesifikt spill du gjerne vil se en konkurranse i, gi meg en lyd så skal jeg se hva jeg får til!