Spillegals generelle Final Fantasy-tråd

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Dere som henger på FFMognet vil kjenne igjen dette emnet, men siden det ikke ble så veldig mye utav det der, tenkte jeg at jeg skulle gi det en sjanse her.

Emner som dette dukker stadig opp på GameFAQs. Folk mener de kan veldig mye i spillet og tilbyr derfor å svare på alle spørsmål om spillet. Når dette skjer, kommer selvfølgelig veteranene (de som virkelig kan mye om spillet) med de vanskeligste og mest kompliserte spørsmålene det er mulig å lage om spillet, for å "sette på plass" wannabe-mesteren. Men av og til lager også veteranene slike emner, fordi de kjeder seg og vil teste sine egne skills, og det er nettopp dette jeg gjør nå.

Så bring it on, folkens. Spør meg hva som helst om spillet, så skal jeg se om jeg greier å svare. Bare husk at dere må vite svaret selv.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har et spørsmål!

Hvorfor har Sephiroth så mange fans når han egentlig ikke er annet enn en vandrende anime-klisjé?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#3
Fordi all fanboysen ikke vet hva anime er :p
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Ancalagon: hukser ikke :$

Egle: aner ikke :p

Seadon: Orker ikke :p

Tror jeg gjør det til en regel. Ingen story-spørsmål.
 
#8
Gratulerer, audun :D
 
#10
Tre spørsmål stilt, ingen svart. kozeloz does NOT approve. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Hvorfor ser grafikken i FFVII så ufattelig dynge ut?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#12
Bah, det er fordi dere stiller så teite spørsmål. Jeg skulle nok laget noen regler. Still mer trivia-type-spørsmål.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Jeg vil seriøst vite hvorfor grafikken er så ræva, ingen som vet? :(
 
#14
Spillet var originalt ment å komme til N64, men halvveis under utviklingen fant de ut at spillet tok for mye plass til å få plass på en cartridge. Nintendo ville absolutt holde på de gamle kassettene sine, så Squaresoft konverterte det dem hadde til da over til PS1 istedenfor. Ergo, N64 grafikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Det er vel bare å slå fast, det...
 
#17
Opprinnelig skrevet av Seadog@03.05.2005, 15.59
Kansje for langt spørsmål, men kan du fortelle hele bakgrunns historien til Vincent?
:)
215038​
Jeg kan gjøre en lang historie kort!

Da Vincent jobbet i Turk var han ble han sent ned til Nibelheim for å se etter noen forskere, da forelsket han seg i en av dem, hun het Lucresia. Hun avviste Vincent å giftet seg med vitenskapsmannen Hojo i stede. Hojo ville bruke det ufødte barnet til Lucresia i et prosjekt. Lucresia nektet å da Vincent prøvdte å snakke Hojo til fornuft skøt Hojo Vincent å brukte han i et ekspriment. Han skar armen av Vincent å festet på en metall arm i stede, og han gjorde sånn at kroppen hans ikke ble eldre, og evnen til å bli et monster. Vincent ga skylden på seg selv at han ikke klarte å beskytte Lucresia, å derfor la han seg i en kiste å sov i 30 år.


Den er sirka sånn, det er en stund siden jeg har spilt FF nå...
 
#18
Zack sin stilling innenfor styrkene?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#19
Soldier 1st Class.

Crizpy: hva mener du nå?

Redigert: OK, Steinar.
 
#20
First class solider.

Redigert: tenkte helt feil. Så retta jeg det uten å se at du svarte