Spillegals WoW-guild

#1
Det var i grunn like greit å la dere få ha et eget underforum med en gang siden dere planla en guild - langvarig eller ei. Forhåpentligvis vil ikke guilden gå i oppløsning så raskt, men skulle den det, er det ikke vanskeligere enn at vi fjerner underforumet igjen.

Så da kan dere boltre dere som dere vil her, uten å bli forstyrret med diskusjoner rundt hvorvidt WoW er bra eller ikke. Enjoy!

NB! Frenzy har hovedansvar for moderering innenfor delforumet. Trenger du å ta opp noen ting angående emner eller lignende her, kontakter du han.

----------------------------
Takk til Joni, og nå fortsetter vi med litt basisinformasjon.

Spillegals WoW-guild v.2</span>

Etter er såvidt jeg husker det andre førsøket vårt på en ny guild, og denne gangen håper jeg at vi kan holde det litt mer aktivt.

Vi begynner å spille på Laughing Skull den 18. desember, og faction er selvfølgelig Alliance.

Eivind har fått rollen som Sugar Daddy( :kos: ), siden det er hans server vi spiller på, så trenger du penger til å sløse, så kontakter du han.

Medlemmer i Guilden sålangt er:

SG-navn - Ingame nick - Rase - Klasse

Frenzy - Baldnir - Dwarf - Paladin
Eivind - Hapzy - Dwarf - Priest
Thomas - Lolaxle - Dwarf - Paladin
Affable - Hiimaffable - Dwarf - Hunter
di Valore Scadente - Scadente - Dwarf - Rogue
Nameless - Hazilius - Night Elf - Druid
Tobias
monty - Colton - Human - Rogue
justincase - Idoltone - Gnome - Warrior
Duke
Grønn Zebra - Sausage - Gnome - Mage
Cycerin - Sechsbeard - Dwarf - Hunter
Jo Inge - Youreapirate - Human - Warrior
Maximum - Valdur - Gnome - Rogue
Aslak - Vogeltanz - Night Elf - Priest
Bamsefar - ? - Human - <span style="color:#33CCFF">Priest


Regler:

Dette er hovedsaklig beregnet som kose-spilling, så det vil si at vi kun skal spille sammen. Ikke lov å levle altfor høyt fra de andre i guilden.

Mer kommer senere-

redigert av Frenzy
 
#2
Flott tiltak, Joni

Jeg håper det er greit at jeg tar meg friheten til å redigere det første innlegget med litt informasjon, osv.
 
#4
Bare kom med innspill om ting dere vil ha inn i det første innlegget.
rase/klasse og navn på character hadde også vært kos å få lagt inn.

Jeg skal selvfølgelig pynte det litt med noen freshe farger, sånn at det blir kewlt! ^_^
 
#5
Kos :) jeg er selvfølgelig med. blir forhåpentligvis som da alle starta på sylvanas en gang i tiden :kos:

Prøv å få opp en liste over hvilke klasser alle skal være, slik at jeg kan velge klasse selv. jeg vil jo ikke være noe noen andre er :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Jeg gleder meg til dette! :D

Før meg opp med "IdolTone - Gnome - Warrior"

En klasse jeg aldri har spilt, så blir som å starte på nytt ordentlig^^ (Til en viss grad selvfølgelig ;))
 
#7
Hapzy - Dwarf - Priest

=D
 
#8
Skal vi gjøre det sånn at alle levler sammen på samme område? Skal vi f.eks alle samles i Elwyn Forest for å levle fra 1 til 6?

Jeg stakk en liten tur innom IF og har fått snyltet til meg 10s, slik at jeg er klar til å kjøpe en guild charter når vi starter.
 
#10
Youreapirate - Dwarf Warrior.

YAY!
 
#13
Jeg får nok fikset en VT-server, men ikke ta meg på ordet. :p
 
#17
Frenzy, Laughing skull er foressten min server, så penger til guildcharter, tabard osv. kan jeg ordne.
 
#18
Spiller vi på Magtheridon kan dere få penger til slikt av meg. :rulleøyne:

nei, da blir det warlock eller hunter på meg..
 
#20
Faen til healere da, få opp noen hunters og warlocks!


Og jeg håper hele gjengen er med på barrens raid på lvl 20.