Spillfigurer/dukker

#1
Er det noen fler her på spillegal som har noen figurer/leker/dukker fra spill?
Er det f.eks noen som har den legendariske Cloud eller Sephiroth resin statuen?
Eller den enda mer legendariske Highwind statuen?

Selv har jeg: Seifer fra FF8 14"

Kimahri fra FF10 15"

Tidus fra FF10 14"

Lagune fra FF10 14"

Sephiroth fra FF7 8"

Vincent fra FF7 8"
 
#2
Jeg har ingen, jeg har noen FF X-2 magneter jeg fikk med spillet når jeg forrhondsbestilte. Men hvor har du fått tak i dem? Jeg har sinnsykt lust på!
 
#3
Kjøpte de to FF7 figurene på avalon i Oslo. Det var de to karakterne som ikke var utsolgt. Det var mange igjen av Sephiroth(!!) Men det er mange år siden nå. Resten av figurene har jeg kjøpt på eBay. Hvis du skal kjøpe noen vil jeg sterkt anbefale Kimahri statuen/figuren. Den er dritkul. :)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#4
Jeg har den 10" høye Vincent Valentine resin statuen fra Final fantasy VII, den liker jeg veldig godt :D



Har også den samme Tidus figuren som JunJun-Pe har, den er sånn passe kul, den ser litt for leketøyaktig, det er litt kjipt <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg har kun en spillfigur - Muradin Bronzebeard fra Warcraft 3.
Kjøpte den fordi jeg synes den var den feteste av de tre som var tilgjengelige i sjappa...
 
T

Taijpei

Gjest
#6
Jeg har en stormtrooper fra Starwars. proffesor Slur fra harry potter :thumbsup: Og Han gubben i star Wars som brukte en sånn jet pack..
 
#7
Den ''gubben'' du prater om er Jango Fett eller Bobba Fett.


Jeg hadde en Tusken raider før, men den finner jeg ikke igjen.
 
#8
Leker dere med disse?

Det har hendt at jeg drar til Oslo med den intensjonen å kjøpe en slik
figur. Men når jeg kommer frem blir jeg helt lam av prisen.
Ender opp med å ikke kjøpe.
 
#9
nå er jeg forvirra.
ser at dere sier f.eks Lagune fra FF10 14", og så er det en mann med pistol.
trodde FF var om mer sverd og magi jeg...
 
#10
Opprinnelig skrevet av Aurelius@25.03.2004, 20.40
nå er jeg forvirra.
ser at dere sier f.eks Lagune fra FF10 14", og så er det en mann  med pistol.
trodde FF var om mer sverd og magi jeg...
Da har du gått glipp av FF6, FF7, FF8.
 
T

Taijpei

Gjest
#11
Opprinnelig skrevet av Alucard@25.03.2004, 20.35
Leker dere med disse?

Det har hendt at jeg drar til Oslo med den intensjonen å kjøpe en slik
figur. Men når jeg kommer frem blir jeg helt lam av prisen.
Ender opp med å ikke kjøpe.
neii ha lagt dem i ei skuffe eller sendt de med opp med en rakkett... de kosta meg kanskje en 100lapp ikke noe sammle verdi
 
#13
Opprinnelig skrevet av Taijpei+25.03.2004, 20.44-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@25.03.2004, 20.35
Leker dere med disse?

Det har hendt at jeg drar til Oslo med den intensjonen å kjøpe en slik
figur. Men når jeg kommer frem blir jeg helt lam av prisen.
Ender opp med å ikke kjøpe.
neii ha lagt dem i ei skuffe eller sendt de med opp med en rakkett... de kosa meg kansje en 100lapp ikke noe sammle verdi [/b]
Hæææ?

Du mosta tala norsk.
 
#14
Tør jeg spørre om figurene har noe form for funksjoner?

Neida, bare kødder med dere.

Mange tøffe figurer her, men jeg tror nok neppe jeg personlig hadde brukt pengene mine på det.
 
#15
Jeg har en del Bruce Lee figurer, men fant ingen bilder på nettet. Den beste detaljerte figuren jeg har er denne :D

 
#16
Jeg leker ikke med dem for faen, jeg bare snakker med dem.. :moon: De er ikke så jævla dyre på ebay. Synes det er kult å ha noen sånne figurer. Bruker blant annet Kimahri til å ha alle kjedene mine på. Men tviler på at jeg skal ha noen flere. Hvis jeg ikke tilfeldigvis kommer over en billig FF7 resin statue.
 
T

Taijpei

Gjest
#18
jeg har ett sånn tastatur som har så jævla dårlig kontakt. så jeg må trykke så jævla hardt på tastaturet..
 
#19
Jeg har MGS Snake & Meryl i en special edition pakke:


også har jeg denne (Neo Kotobukiya figur fra Japan, måler ca 25 cm i høyden):


Har også andre figurer som Raiden (MGS2), Ocelot (MGS2), Olga (MGS2), Metal Gear Ray (MGS2), Otacon (MGS1/2), Solid Snake (MGS2), Solid Snake (en annen figur fra Konami), Jubei (Onimusha 2) samt noen Star Wars figurer/dukker.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Ingen figurer, men jeg hadde en 1,5 meters pappstandee av Zidane som jeg klarte å miste. Ikke spør hvordan jeg klarte det, jeg aner ikke selv.

Men jeg har noen animegreier, for det meste t-skjorter, men også en liten figur fra Last Exile (vet ikke hva hun heter, for jeg har ikke sett serien ennå), og smykket til Mimori Kiryu fra s-CRY-ed.