Spilltreff? Hah!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
#1
Ja, det er dritlenge siden vi har hatt et treff nå. Jeg har en liten følelse at det er en del som lyst på et nytt, det har i alle fall jeg.

Jeg og Nicholas tenkte på å sette treffet i midten av november, nærmere bestemt den attende. Hvordan virker dette? Er det for tidlig?

Ikke noe utover dette er planlagt, og vi har fortsatt til gode å prate med NiloPilo eller MadCow om lokalet til fightingfolka, eller om vi eventuelt må skaffe et annet.

Det er uansett greit om dere melder interesse, og bare for sikkerhetsskyld sier hva dere kan tenke dere å ta med. Si også for all del i fra hvis datoen ikke passer, i stedet for å ikke svare. Vi vil gjerne at så mange som mulig skal komme, og kan selvfølgelig forandre datoen til noe som passer flere.
 
#2
Stiller som alltid.

Utstyr jeg kan ta med er ikke det meste, men som følger:

Gamecube +4 kontroller /m SSBM, Mario Kart (kan drasse med en haug ubrukelige 1player spill om det måtte ønskes)
Xbox +1 kontroll /m Halo 2
 
#3
Jeg er usikker på hva jeg kan ta med, men jeg er absolutt interessert i å være med ... så fremt spilltreffet holdes en annen helg (17.-20. november er jeg i London). Dessuten vil vi ikke få se noen Nintendo Wii hvis vi velger 18. november. Lørdag 25. november eller senere passer meg bedre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
SITAT(Psycho Mantis @ 17.10.06, 23.27) 28834
Dessuten vil vi ikke få se noen Nintendo Wii hvis vi velger 18. november.
[/b]
GYLDIG POENG! :eek:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Men får vi det hvis vi velger den tjuefemte da? Var ikke lanseringen den åttende november?
 

Endre

Ødela forumet
#6
Stian tenker vel på å ta med en amerikansk? Kanskje vi blir nødt til å utsette det til etter jul? :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Nikkolass: Joda, den var den åttende... desember. En måned for tidlig ute, grabben.
 
#8
Den amerikanske lanseres 19. november, og jeg håper i hvert fall på å få min konsoll før 25. november. Men så spørs det hvor mange andre her som får den før 25. november ... Eventuelt går det jo an å vente på den europeiske versjonen da, eller? Å ha det midt i desember en gang kan vel fungere det også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Duurrrr ... var det jeg mente, da. Du ser det på resten av innlegget mitt. :p

Endre: Et treff lørdag den niende desember er vel ikke umulig, er det vel? Dessuten er vel strengt talt ikke Wii så jævlig viktig for spilltreffet heller, ettersom de som skal ha en sikkert får en på launch.


Redigert: Til Yeti, ja.
 

Endre

Ødela forumet
#10
Lørdag niende virker ålreit, ja. Her er dere vitne til virkelig grundig planlegging på forhånd ...

Psycho Mantis: Du skal ikke skaffe deg enda litt styggere signatur? :D
 
#12
Det finnes da ikke en styggere signatur enn det der? Du er god om du finner en ...

Spilltreff høres litt moro ut. Sånn på generelt basis passer midten av desember sånn ca. elendig for min del, men kanskje, kanskje ... Kunne prøvd å dra med Affable. :D
 

Nabbe

Har fin hatt.
#13
Jeg kommer, hvis jeg ikke har noe annet viktig å foreta meg.

Så. Det skjer denne gangen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
SITAT(Jani @ 17.10.06, 23.51) 28856
Det finnes da ikke en styggere signatur enn det der? Du er god om du finner en ...[/b]
Tok meg ti sekunder:
 
#15
Hver sin smak, men den der var Miss Teen USA i forhold til signaturen til Mantis. :D
 
#16
Jeg kan sikkert komme, så lenge det er muligheter for overnatting eller noe slikt. Hadde også vært greit om jeg kunne ha lånt et sete av noen som skulle finne på å kjøre, eller i det minste noen å ta buss med...anyone?
 

K999

Keystone State Of Mind
#18
Er enig me Lodin, den niende skal jo alle som har fått Wii en dagen før sitte og spille.
Men hvis jeg husker korrekt så kunne jeg få sitte på me Alex på forumet, siden han skulle kjøre.
Så hvis det ennå er aktuelt så er jeg me.

Kan ta med i tilfelle:
Gamecube + 2 kontroller
Mario Kart, SSBM. Andre spill.
Xbox 360 + 3 kontroller
GRAW, Halo 2, ja alle de multiplayer spilla.

Og hvis det blir den niende desember, så tar jeg nok me en Wii også :)
 

MadCow

Lokal moderator
#20
18. nov passer ikke så bra min del, for da tror jeg at jeg er bortreist.
Hvis det passer den datoen dere setter opp, så burde jeg kunne komme og ta med meg en eller to skjermer samt to stk ps2.

(Har sendt PM til Nicholas ang leie av lokale)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.