Spilltreff i Oslo?

Spilltreff i Oslo?

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg vil ha det i Lillestrøm som før.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spiller ingen rolle, jeg kommer uansett.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
#1
Vil prøve å få oversikt over hvem som vil ha spilltreff i Oslo og hvem som vil ha det i Lillestrøm som før. For de som ikke vet hva et spilltreff er, er det et treff hvor vi møtes for å spille forskjellige multiplayerspill og forhåpentligvis har det hyggelig.

Grunnen til at jeg spør er for å vite om jeg skal prøve å få tak i et nytt lokale i Oslo, eller prøve å få lånt det gamle i Lillestrøm. Og hvis noen vet om et lokale vi kan leie i Oslo, og kan gi litt informasjon om hvor det ligger, hvor stort det er og kanskje hvor mye det koster å leie, så hadde det vært flott.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#2
Spiller ingen rolle for min del. Må toge uansett, og Lillestrøm er ikke SÅ fryktelig.
 
#4
som nicho sa.
Samme for meg, bare det blir noe action paction snart.

Hadde vært koz med Oslo, men å ta toget til lillestrøm er ikke noe problem egetnlig
 

oma

Village Drunk
#7
(...)
Grunnen til at jeg spør er for å vite om jeg skal prøve å få tak i et nytt lokale i Oslo, eller prøve å få lånt det gamle i Lillestrøm. Og hvis noen vet om et lokale vi kan leie i Oslo, og kan gi litt informasjon om hvor det ligger, hvor stort det er og kanskje hvor mye det koster å leie, så hadde det vært flott.
[/b]
jeg kan tenke meg at det vil ta lengre tid å få tak i noe nytt, i forhold til å ta ett sted dere er kjent med, da vet dere hvertfall hvor stor plass det er og hvor mange dere får plass til og har en del mer praktisk informasjon enn hvis dere tar noe nytt noe, det er hvertfall det jeg tenker om saken, tror og det er lettere å få parkering i lillestrøm vs oslo?

utenom det så er det ett fett..
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Er vel vanskelig å gjette hvor jeg vil ha det. :rulleøyne:
Men i verste fall grumler jeg meg bort til Lillestrøm og.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Jeg har en kontrakt her som Endre har underskrevet. Denne kontrakten er juridisk bindende og Endre blir nødt til å følge de bestemmelser som står der, eller legge Spillegal ut for salg på det åpne marked.
Ergo blir neste spilltreff i en lavvo like utenfor Kyrksæterøra, og dresskoden blir bastskjørt eller toga.
 
#11
Yay! Kom-som-du-er-treff!

Uansett er det det samme for meg hvor det blir hen, om jeg får mulighet til å komme passer det like greit begge stedene.
 
#12
Alle som har mulighet til å komme til Oslo, har også mulighet til å komme til Lillestrøm uten problemer.

Så ja, couldnt care less. Bare det blir treff.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#13
Jeg stemte ikke, da jeg bor for langt nord uansett. Teite søringer.
 
#14
Ekke vår feil at foreldrene dine er samer. :))
 
#16
Du bor nord for polarsirkelen. Alle som bor nord for polarsirkelen er samer. :>
 
#18
HElst Oslo siden det er nærmest for meg :p Er vell ikke noe prob å dra til Lillestrøm vis jeg slår følge med noen. kan forresten skaffe et lokale fo kun 1000 kr. Er på aulaen i en skole og er stort nok. Håper uansett at det blir et treff snart. Kommer det til å være alle slags konsoler eller bare en konsol?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#19
Alle samles rundt én Playstation med Cool Boarders. Forvent køer fra helvete.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.