Spilltreff

#1
Etter mye frem og tilbake fra andre parter rundt spilltreff, har Nicholas, Endre og jeg bestemt oss for å faktisk prøve å få fremgang i planleggingen så vi kan ha et treff igjen snart. Vi skal kontakte eieren av lokalet i Lillestrøm en av de kommende dagene, og om det skulle feile, har vi et annet lokale som back-up.

Det vi ikke har bestemt oss for ennå, er tidspunkt. Vi har tenkt på rundt påsketider, om ikke mange er for opptatte da, men dere er velkomne til å foreslå datoer selv, helst rundt april.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#4
Påske plz

Da er jeg kanskje i norge. Ser frem til å tilbringe min tilbakekomst i et klamt lokale med svette gutter :sikle:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#5
Jeg kommer i alle fall uansett. Er jo ikke som om jeg har noe liv eller noe sånt [/emo].
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#6
Fatter ikke hvorfor jeg gidder å være på sånn nordlendingshatende forum. >:[
 
#7
Er ikke det dumt å ha treffet rundt påsketider siden så mange reiser bort?

Jeg svarer bare fordi jeg er i Oslo i hele påsken.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
Synes nå påsken er en god tid å legge det til. Flere har fri og kanskje flere har muligheten til å komme.

Så var det bare å gjennomføre det da...
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Er ikke det dumt å ha treffet rundt påsketider siden så mange reiser bort?

Jeg svarer bare fordi jeg er i Oslo i hele påsken.
[/b]
Jammen da kan du jo være med alikevel da! :kos:

Jeg prøver ihvertfall å stille når som helst.
 
#10
Påsken er en dårlig idé. Det kræsjer med TG.
 

oma

Village Drunk
#12
jeg tror og det er flere som har tid i påsken vs vanlig helg/ukedag, hvertfall større sjangs for langtvekkistanere som meg selv kan komme..
 
#13
<div class='quotemain'>
Er ikke det dumt å ha treffet rundt påsketider siden så mange reiser bort?

Jeg svarer bare fordi jeg er i Oslo i hele påsken.
[/b]
Jammen da kan du jo være med alikevel da! :kos:

Jeg prøver ihvertfall å stille når som helst.
[/b][/quote]

Jeg har fått ganske mye oppmerksomhet i det siste så jeg har det bra. ;)

Men seriøst, jeg siktet bare til at påsken krasjer med tur til fjellet etc og TG.
 
#14
Vi i Nydalen Datagruppe arrangerer et lite spill/datatreff neste helg. Dette blir ikke et fullblods spilltreff, men om folk ønsker en liten gettogether sentralt i Oslo (rett ved Rockefeller) er det bare å dra med seg pcen, xboxen, gamecuben, tven eller whatever du liker og stikke innom, men man må melde seg på på forhånd. Adressen til dette er; ndg.olanor.com. Det er 18-årsgrense så folk skal kunne nyte en pils eller to, så vi satser på bra stemning! Håper å se noen spillegal-medlemmer der. :)
 
#15
Skulle det ikke "skje noe" snart? :plystre:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Jeg prøvde å si det til dem, "for guds skyld, ikke annonser noe enda!"

Se hvordan det gikk :/ Nå må vi, i kjent SG-stil, vente til det enten renner ut i sanden eller vi plutselig får gjennomslag for noe over natta.
 
#17
Ved et eventuelt spilltreff, kan jeg foreslå en liten Guitar Hero-konkuranse?
Spillet er skamtøft, og hvis vi får ordnet to gitarer kan ting utarte seg ganske heftig. :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#20
Spilletreff, schmilletreff. Jeg sier vi leier Sal 1 og spiller på Sandvika-kinoen igjen, det slo aldri feil!