splinter cell pandora tomorow

de selger det på leftdal til PS2, 3 dager før relaese. så det på leftdal i sandvika. For de som leser release så vet dere at å sette frem en DVD til salg før lanserings datoen er fy. Er det sånn i spill brasjen også eller, noen insidere som kan komme med innspill ?

Vel, så vidt jeg vet kan det resultere i at varer ikke blir sendt til dem før på selve utgivelsesdagen, noe som selvsagt gjør at de får dem senere enn alle andre. Tror ikke det har noen andre nevnbare konsekvenser.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det samme som med filmer, altså. Det skal ikke egentlig lønne seg å selge dem før lanseringsdatoen, men for noen butikker gjør det nok det likevel.

Jeg fikk tak i Metroid Prime lenge før release husker jeg, og jeg var langt ifra den eneste. Tror butikker gir stort sett F i slike datoer, siden de vet at leverandørens sanksjoner bare kommer til å skade dem selv, ikke butikken.

Opprinnelig skrevet av GombaC@09.06.2004, 11.45
Tror butikker gir stort sett F i slike datoer, siden de vet at leverandørens sanksjoner bare kommer til å skade dem selv, ikke butikken.
spesilet store kjeder som Lefdatl og elkjøp tenker sånn, siden de er de største pusherne i markede

GS:Could you walk us through what new things are being added to the PS2 game and why?

OD: The overall single-player experience has been increased on the PlayStation 2. We got rave reviews about the external and jungle missions, and we were quite good at making those, so we added a whole new jungle level. We added new gameplay as well, to bring some extra variety. You'll now be able to defuse land mines, which is pretty neat (although sometimes it can be nerve-racking). You can use your headset in single-player as well. Extra play testing has ironed out most of the "not so good" level design situations. In that respect, user feedback has proven extremely valuable.

Pandora Tomorrow's multiplayer experience will be fully available on the PS2.
On the multiplayer part of the game, the team has truly outdone itself once more. They truly did an amazing job. The visuals are just astounding; they have truly improved the overall feeling. The mercenaries' vision, for instance, look better, much crisper. There are many design improvements as well, in terms of controls, in terms of onscreen user information (locating a virus is actually simpler). It has benefited from a lot of extra play testing as well. I can't wait to hook my PS2 to the Net to play Pandora online. It really is the best online game I've played since Counterstrike, and I stopped playing Counterstrike two years ago. It's the game that will make me play online on the PlayStation 2--it really is the PlayStation 2 online killer app.

Ok jeg er solgt, dette må jeg ha