*SPOILER* Ny MGS3:SE Trailer

#1
SPOILER :confused:

Dette er utrolig nok som det er. Vet ikke om det er gammelt nytt, for jeg fant det nettopp ut men du styrer både Big Boss og Snake på MGS3:SE.

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mgs3_6.html

Legg merke til ansiktet til Big Boss og Snake, og introen i begynnelsen. Det er i hvertfall ikke samme intro som på Big Boss sin. Og ikke bare det, du hører også at stemmen til Snake og Big Boss er anderledes. Anyway, det jeg tror er at spillet kommer til å inneholde to hovedmissions. En med Snake i de nyere årene og en med Big Boss (60-tallet). Vel, nå som jeg har sett dette, gleder jeg meg enda mere til Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
 
#3
en haiku må inneholde en årstid
og en tid på døgnet. tror jeg :blunk: 10-hi
 
#4
Hehe, beklager. Fant det andre topicet rett etter jeg postet dette. Jaja, kan hende det er noen der ute som ikke visste om Big Boss og Snake. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Opprinnelig skrevet av Talibanan@23.08.2004, 19.42
en haiku må inneholde en årstid
og en tid på døgnet. tror jeg   :blunk:  10-hi
92089​
Wikipedia har svarene, som alltid. Merk spesielt denne linjen: "All such rules are somewhat arbitrary and are habitually broken by most poets, especially when adapted for languages other than Japanese." Med andre ord kan man stort sett kalle et dikt som følger 5-7-5-formen et haiku, uansett om det inneholder noe om en årstid eller ikke.