[Til salgs] Spotify Premium - 12 Mnd Subscription - [45% OFF]

#1
Heisann.

Per dags dato har jeg totalt 3 Spotify Premium abonnement tilgjengelig som orginalt har blitt kjøpt hos Spotify.

Hovedgrunnen for at jeg velger å selge disse er knyttet til at jeg ikke har særlig behov for flere medlemsskap ettersom jeg allerede har premium tjenesten aktiv på min spotify konto.

Disse ble kjøpt for jul, grunnet at det skulle gis bort i julegave til mange i familien, men dette viste seg å være et prosjekt jeg må ta en annen gang.

For å statere fakta, vil disse enkelt vis gir dere musikkelskere 1 års premium.

Dette betyr som følger at vist du hører mye på musikk kan du nå spare 538 Kr, ved kjøp av et medlemsskap.

Prisen blir å finne på kr: 650,-

Premium abonnementet som leveres fra min side, har full mulighet til bli aktivert på en nåværende spotify konto og har akkurat de samme fordelene som ved opprinnelig kjøp fra leverandør.

Hvordan aktiveringsprosessen vil forgegå etter at du har kjøpt et medlemsskap vil skje via dialog.
Her kommer jeg til å hjelpe deg med hele prosessen, og andre relative oppgaver knyttet opp til aktiveringen.

Betalingen må skje på en måte at både jeg som selger, og du som eventuell kjøper, skal føle oss sikker gjennom hele handel.
-Om du har ideer om hvordan betalingsveien skal ta stand, vennligst kom med forslag.

Ved henvendelser eller spørsmål angående medlemsskapene, vennligst ta kontakt på PM eller her i tråden.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Utenompraten fjernet slik at tråden ikke går off topic. Brukeren er verifisert, så folk trenger ikke å frykte bot eller svindel.
 
#3
Utenompraten fjernet slik at tråden ikke går off topic. Brukeren er verifisert, så folk trenger ikke å frykte bot eller svindel.
Takker så meget for forståelsen knyttet opp til produktet jeg tilbyr.

Seriøsitet og markedsføring er viktig, derfor må presentasjonen av medlemsskapene være i fokus istedet for unødvendig snakk som statert tidligere.
-------------------------
Et Spotify Premium medlemsskap som totalt varer i 12 mnd'er er forsatt tilgjengelig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Clever girl!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Øhhh, jeg var i kontakt med vedkommende og det fremstod ikke som kraftsvindel, men på eget ansvar osv. Bra det ikke ble tap i hvert fall.